اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آوج:

ملت ایران با قدرت پاسخ تحریم‌های غرب را می‌دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان آوج گفت: ملت ایران با قدرت معنوی خویش پاسخ تحریم‌های غرب را می‌دهند.

ملت ایران با قدرت پاسخ تحریم‌های غرب را می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، حجت‌الاسلام محمد میرزایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آوج در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان با بیان اینکه حجاب اسلامی به عنوان پوششی برتر برای تمام بانوان جوامع اسلامی است، اظهار کرد: بانوان باید با حفظ عفت و پاکدامنی خود در جامعه زمینه را برای رسیدن نظام اسلامی به سوی‌ قله‌های اقتدار و عزت فرهنگی مهیا کرده و توطئه‌های شوم و استکباری دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه موقت شهرستان آوج تصریح کرد: لازم است که در این زمینه مسئولان فرهنگی و متولیان دینی با دغدغه بیشتری حرکت کرده و با برنامه‌های منسجم و دقیق خود موجب تولید آثار فرهنگی و دینی پیرامون موضوع عفاف در جامعه شوند.

وی با اشاره به 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی است، تصریح کرد: این شورا به عنوان نهادی بسیار مهم در کشور وظیفه دارد که با صیانت و پاسداری از قوانین و چارچوب‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سبب اقتدار و عزت هرچه بیشتر ایران اسلامی شود.

امام جمعه موقت شهرستان آوج ادامه داد: امام راحل همواره در زمان حیات خویش با تدبیر و شجاعتی مثال‌زدنی دسیسه‌های دشمنان و منافقان را برملا کرده و موجب حفظ کشور از گزند کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌ها می‌شدند.

میرزایی با اشاره به اینکه روحانیون باید با بیان فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان مردم با افزایش عبادات و راز و نیاز‌ها در این ماه تشویق کنند، عنوان کرد: قطعا حضور آحاد ملت در عرصه‌های معنوی نشان‌دهنده پیشرفت همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان باید با حضور پرشور و با نشاط در مساجد و تکایا نسبت به آماده‌سازی مکان‌های دینی برای استقبال هر‌چه بیشتر از این ماه پر خیر و برکت اقدام کنند.

امام جمعه موقت شهرستان آوج با بیان اینکه ملت ایران همچنان با قدرت پاسخگوی تحریم‌های دشمنان و زورگویان عالم است، عنوان کرد: دولت‌ها و حکومت‌های غربی هیچ‌گاه نمی‌توانند در برابر اراده و عزم راسخ مردم ایران مبارزه کرده و آن را شکست بدهد و به همین منظور سعی می‌کنند تا با شیطنت‌های این‌چنینی عرصه را بر ملت قدر‌شناس و ولایت‌مدار ایران اسلامی تنگ و تنگ‌تر کنند که خیالی باطل است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول