اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

تحریم‌ها ایران را از مسیر اصلی در مذاکرات منحرف نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های اقتصادی موجود، ایران را از راهی که در مذاکرات در پیش گرفته، منحرف نمی‌کند.

تحریم‌ها ایران را از مسیر اصلی در مذاکرات منحرف نمی‌کند

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تحریم‌های موجود علیه ایران، اظهار داشت: تحریم‌‌ها علیه ایران نمی‌تواند تأثیری در مذاکرات پیش رو داشته باشد.

وی با بیان اینکه بحث دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای باید با حساسیت بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: ایران کشوری قدرتمند با مردمی دانا و آگاه بوده و دستیابی به انرژی هسته‌ای حق مسلم ایرانیان است.

فتاحی تصریح کرد: ایران یک قدرت و تمدن بزرگ است و تمام دنیا این را قبول دارند که ایران کشوری نیست که با مسائل سطحی از راه و مسیری که در پیش گرفته است منحرف شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های ایران نشان‌دهنده ناکارآمدی سلطه غرب است که تحت لوای تمدن و آزادی تلاش دارد کشورهای جهان را محدود و محصور کرده و با غارت منابع، آن‌ها را از هرگونه پیشرفتی عقب نگه داشته و با سلطه خود را بر کشورهای دنیا حفظ کند.

فتاحی با تاکید بر قانونی و به حق‌بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی تحت تأثیر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه جهانی از حقوق خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دستیابی به انرژی هسته‌ای توسط ایران صلح‌آمیز است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران همکاری‌های لازم با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را دارد این امر نشان از آن است که ایران در این زمینه با شفافیت عمل می‌کند.

فتاحی با بیان اینکه انحرافی در غنی‌سازی صورت نگرفته، تصریح کرد: کشورهای غرب خودشان به این امر واقف هستند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

وی با اشاره به بصیرت مردم ایران، اعلام کرد: مردم ایران مردمی آگاه هستند و هیچ‌گاه از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول