اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

تحریم‌ها بر اقتصاد کشور بی‌تأثیر است / دوری از مسیر ولایت خیانت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: تحریم‌ها بر اقتصاد کشور بی‌تأثیر بوده اما برخی مزدوران داخلی مأموریت دارند خلاف این واقعیت را به جامعه القا کنند.

تحریم‌ها بر اقتصاد کشور بی‌تأثیر است / دوری از مسیر ولایت خیانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام احمد رضا حاجتی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: دشمن در موقعیتی نیست که ایران اسلامی را محاصره کند و بتواند با تحریم به کشور و مردم ضربه‌ای وارد کند، اما برخی مزدوران داخلی مأموریت دارند طوری وانمود کنند که تحریم‌ها تأثیر زیادی بر اقتصاد کشور گذاشته است.

وی افزود: این مزدوران تلاش می‌کنند به مردم به ویژه قشر مستضعف جامعه نشان دهند که تحریم‌ها تأثیر گذاری زیادی داشته اند.

حاجتی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد عمل نکردن برخی مسئولان به بعضی از وظایف خود، زمینه را برای این مزدوران فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در حال انفعال و افول هستند، اضافه کرد: ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه مقتدرانه گام برمی دارد و برای کشورهای جهان به یک الگو تبدیل شده است.

خطیب جمعه اهواز گفت: کشور ایران رهبری مقتدر دارد که با زبان دین و معنویت با مردم صحبت می‌کند و این تهدیدی بزرگ برای دشمنان محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: ملت ایران همواره با پیروی از ولایت فقیه با قدرت در صحنه است و اجازه نمی‌دهد که مزدوران و دشمنان موفق شوند.

وی اظهار کرد: ما باید نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم و هر حرکت و طرحی که کشور را از ولایت فقیه و و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دور می‌کند بی‌تردید خیانت در حق این ملت است.

حاجتی ادامه داد: افرادی که طرح‌ها و پیشنهادهای نامناسب در جهت دور شدن از ولایت فقیه بیان می‌کنند بدون بصیرت به این کار‌ها مبادرت می‌کنند و امت اسلام هیچ‌گاه به این موارد توجه نمی‌کند.

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: اگر از ولایت فقیه و توصیه‌های رهبری تبعیت کنیم موفق خواهیم بود.

وی در پایان از نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و بی‌حجابی‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول