اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو قزوین خبر داد

آغاز فعالیت ایستگاه سلامت ووشو در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان قزوین از آغاز فعالیت ایستگاه سلامت ووشو در قزوین خبر داد.

آغاز فعالیت ایستگاه سلامت ووشو در قزوین

علی تنباکوساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: طرح ایستگاه سلامت ووشو هر روزه تا پایان شهریور ماه از ساعت هفت الی هشت صبح در بوستان ملت شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که در رده سنی پنج تا 95 سال هستند، هر روزه می‌توانند در ایستگاه سلامت ووشو قزوین در سبک تای‌چی با حضور دو مربی مجرب ورزش کنند.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین عنوان کرد: این طرح با همکاری مشترک هیئت ووشو استان قزوین و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استان قزوین اجرا می‌شود و عموم مردم هر روز صبح برای سلامتی خود ورزش می‌کنند.

تنباکوساز با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار است که در قزوین برگزار می شود، تصریح کرد: مربیان تراز اول آقایان و بانوان تالو استان قزوین در ایستگاه سلامت ووشو قزوین همگام با میلیون‌ها نفر از مردم چین و سراسر جهان به آموزش عموم مردم می‌پردازد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمرینات روزانه در هوای لطیف و پاک صبحگاه، پیشنهادی برای ورزش صبحگاهی در سنین مختلف برای کسب انرژی مثبت، ذخیره انرژی برای یک روز کاری موفق، تنظیم کارکرد سیستم گردش خون، کنترل استرس و اضطراب، کسب انرژی مثبت و آرامش روح و روان و عجین کردن عموم ملت با ورزش است.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین یادآور شد: هدف از این طرح نهادینه کردن عموم ملت با ورزش همگانی در مسیر شادابی، سلامت و تندرستی آحاد جامعه است.

تنباکوساز با بیان اینکه هر روزه در ایستگاه سلامت ووشو قزوین آحاد مردم حضور دارند، افزود: هر روزه تعداد زیادی از همشهریان قزوینی از گروه‌های سنی مختلف و در دو بخش آقایان و بانوان در ایستگاه سلامت ووشو قزوین ورزش می‌کنند و این مهم برای هیئت ووشو استان قزوین جای خرسندی دارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول