اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند:

تیم ووشو نهاوند قهرمان مسابقات انتخابی همدان شد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم ووشو بزرگسالان و جوانان نهاوند قهرمان مسابقات ووشو انتخابی استان همدان شدند.

تیم ووشو نهاوند قهرمان مسابقات انتخابی همدان شد

سعید کولیوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: مسابقات قهرمانی ووشو در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از شهرستان‌های استان در قالب 120 ورزشکار برادر در مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند به مدت یک روز برگزار شد.

وی ادامه داد: در نهایت در رده‌های سنی نوجوانان به ترتیب از بین هشت وزن یعنی 28 کیلو تا 56 کیلوگرم آقایان علیرضا آقاجانی از ملایر، حسن بهرامی از نهاوند، محمد نادی علی‌آبادی از ملایر، میلاد علیپور از نهاوند، محمدرضا سروش از ملایر، علیرضا عیوضی از ملایر، علیرضا سوری از نهاوند، یاسین خزایی از نهاوند، علی ظفری از نهاوند نفرات اول رده‌های اوزان هشت‌گانه شدند.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند ابراز داشت: در رده سنی جوانان در اوزان 48 کیلو تا 80 کیلوگرم، مجتبی احمدوند، علی احمدوند، حسین قیاسی، حمید سلگی، مجتبی میرهاشمی از نهاوند و محمد عضوی، مجید محمدی و مهدی رضایی از ملایر رتبه نخست را به دست آوردند.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان اوزان 52 کیلو تا 85 کیلوگرم، حمید لطفی، ابراهیم بلغن، مسعود ملکی از ملایر و حمید رحمت‌آبادی، علی سیاوشی، فرود ظفری، امید ظفری، سعید سهرابی و مصطفی کلهر از نهاوند حائز رتبه‌های برتر شدند.

کولیوند ابراز داشت: نفرات برتر هر وزن به مسابقات ووشو قهرمانی تیم ملی که در شهریورماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

وی در ادامه سخنانش افزود: تیم‌های جوانان و بزرگسالان نهاوند قهرمان این دوره از مسابقات شدند و تیم نوجوانان ملایر نیز دوم شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: به نفرات برتر و تیم‌های برتر هر رده سنی جوایز و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

وی در پایان شهرستان نهاوند را به واسطه وجود فضاهای مناسب ورزش برای برادران و خواهران مکان مناسبی برای برگزاری مسابقات مختلف در رشته‌های مختلف ورزشی خواند و ابراز داشت: شرایط مطلوبی برای برپایی مسابقات مختلف در این شهرستان مهیا شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول