اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان البرز

استقبال مردم از فستیوال ووشو باعث شگفتی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان البرز از برگزاری نخستین فستیوال ووشو استانی و استقبال مردم از آن ابراز رضایت کرد.

استقبال مردم از فستیوال ووشو باعث شگفتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل سایه‌افکن ظهر امروز در حاشیه برگزاری نخستین فستیوال ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: از مدت‌ها پیش در تدارک برگزاری همایشی بودیم تا در غالب آن بتوانیم شهروندان را با ووشو و جذابیت‌هایش آشنا کنیم که این مهم تحقق یافت و ما توانستیم با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج امروز نخستین فستیوال ووشو را در محل پارک بین‌المللی تنیس برگزار کنیم.

این مسئول افزود: این فستیوال با استقبال کم نظیر مردم روبه‌رو شد و نزدیک به 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در این برنامه حاضر شدند و از نزدیک شاهد هنرنمایی ووشوکاران استان در سبک‌های مختلف بودند که این مسئله موجب شگفتی و حیرت ما شد.

سایه‌افکن با بیان اینکه تلاش کردیم در این فستیوال مردم را با زیبایی‌های این ورزش شرقی آشنا کنیم ادامه داد: اجرای فنون ووشو در دو بخش فرم و مبارزه در کنار مشارکت ورزشکاران ژیمناست استان، موجب تشویق و به وجد آمدن مردم شد که این اتفاق می‌تواند در معرفی هر چه بهتر این ورزش به خانواده‌ها و حضور فرزندانشان در این ورزش موثر باشد.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها ادامه خواهد یافت، گفت: ما با صرف وقت و هزینه زیاد این برنامه را تدارک دیدیم چرا که معتقد بودیم اگر مردم از شرایط رشته‌های ورزشی آگاهی پیدا کنند بهتر می‌توانند فرزندان خود را برای حضور در رشته‌های ورزشی راهنمایی کنند و در این میان ووشو می‌تواند با توجه به جذابیت‌هایش یک انتخاب برای خانواده‌ها باشد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در حال حاضر امکانات خوبی از سوی هیئت استان برای آموزش افراد علاقمند به ووشو تدارک دیده شده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با برگزاری بیشتر چنین برنامه‌هایی بتوانیم رغبت و علاقمندی نونهالان و نوجوانان را به این ورزش زیبا بیشتر کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول