اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در اردوی آمادگی تیم‌ملی

14 ووشوکار زنجانی به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: 14 ورزشکار زنجانی برای حضور در اردوی آمادگی تیم‌ ملی ووشو در رده‌های سنی مختلف، به تیم ملی دعوت شدند.

14 ووشوکار زنجانی به تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اردوی آماده‌سازی تیم ‌ملی ووشوی ایران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از امروز در دو بخش تالو و ساندا به میزبانی آکادمی ووشو در تهران آغاز می شود که در این اردو 14 ورزشکار به همراه دو مربی از استان زنجان حضور دارند تا به مدت 14 روز به تمرینات آماده‌سازی بپردازند.

در این اردو که به منظور آماده‌سازی برای شرکت در چهارمین دوره رقابت‌های ووشو جوانان جهان برگزار می‌شود، میلاد اجلی در وزن منهای 48 کیلوگرم، مهدی محمدی در وزن منهای 52 کیلوگرم، افشین سلیمی در وزن منهای 56 کیلوگرم و کیوان قره‌سفلو نیز در وزن منهای 80 کیلوگرم، چهار ورزشکار زنجانی هستند که در بخش ساندا در این اردو حضور دارند.

گفتنی است، در بخش ساندا فقط ورزشکاران رده سنی جوانان به رقابت‌های جهانی اعزام خواهند شد.

در بخش تالو نیز 10 ورزشکار زنجانی حضور دارند که در رده سنی نونهالان، محمدمهدی رستم‌خانی به همراه محمد حسینی، مهدی شامی و علی ترکمندی، در رده سنی نوجوانان امیر حسین سلطانی، مهدی محمدی، محمدرضا قشمی و مهدی چاقویی و در رده سنی جوانان نیز هادی محمدی به همراه کوروش حیدری جزو تالوکاران دعوت شده به اردوی آمادگی تیم‌ملی به‌شمار می‌روند.

علاوه بر 14 ورزشکار حاضر در اردوی تیم‌ملی ووشو، رامین موحدنیا به عنوان سرمربی تیم‌ملی ساندا در این اردو حضور دارد که اصغر شعبانی به عنوان مربی، وی را در رقابت‌های جهانی همراهی خواهد کرد که نکته حائز اهمیت این است که موحدنیا به عنوان تنها سرمربی ایرانی تیم‌ملی است.

همچنین در این اردو شاهد حضور غفار امانی به عنوان مربی تیم‌ملی تالوی آقایان هستیم که قرار است "سون‌شی‌جیه" از چین را کمک کند.

گفتنی است، چهارمین دوره رقابت‌های ووشوی جوانان جهان از 26 شهریورماه تا چهارم مهر ماه سال جاری به میزبانی ماکائو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول