اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین قدردانی از مدال‌آوران مازندران

9 مدال‌آور برتر آملی در ووشو تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ووشو شهرستان آمل گفت: در آیین قدردانی از مدال‌آوران برتر رشته ورزشی ووشو مازندران از 9 مدال‌آور برتر آملی در این رشته رزمی تجلیل و قدردانی شد.

9 مدال‌آور برتر آملی در ووشو تجلیل شدند

سید محمدرضا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: در آیین قدردانی از مدال‌آوران برتر رشته ورزشی ووشو مازندران از 9 مدال‌آور برتر آملی در این رشته رزمی تجلیل و قدردانی شد و همچنین بیشترین نفرات برتر استان از این شهرستان بود.

وی افزود: آمل یکی از مرکز پرورش استعدادهای برتر رشته‌های ورزشی رزمی به ویژه ووشو است که خانواده‌ها باید بیشتر به مربیان کارآمد و باتجربه ما اعتماد کرده و فرزندان خود را به این رشته ورزشی رزمی ترغیب کنند.

موسوی با اعلام اینکه این شهرستان سال گذشته در لیگ برتر ووشوی کشور توانست به عنوان تنها نماینده استان مازندران در مقابل برترین‌های ووشوی کشور صف‌آرایی کند، یادآور شد: می‌توان با سرمایه‌گذاری بر روی ورزشکاران و نسل جوان این شهرستان چهره‌های شاخص زیادی را به تیم ملی معرفی کرد.

وی با اشاره به 9 قهرمان برتر رشته ورزشی ووشو در آمل که در این مراسم با حضور مسئولان ارشد ورزش و جوانان مازندران از آنها تجلیل شد، بیان داشت: صدیقه دریایی بانوی طلایی مسابقات آسیایی و دعوت شده به اردوی تیم ملی ووشوی بانوان، غلامحسین حسین‌زاده دارنده مدال طلا و مقام نخست مسابقات کشوری، علیرضا قاسم‌زاده مرد طلایی مسابقات کشوری و دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان در این لیست جای داشتند.

سرپرست هیئت ووشو شهرستان آمل با اعلام اینکه از معصومه قدیری سرمربی تیم لیگ برتری ووشوی بانوان گاز مازندران که سه سال متوالی در لیگ برتر ووشو بانوان کشور به مقام قهرمانی دست پیدا می‌کنند تجلیل شد، اظهار داشت: علی دهقان قهرمان جهان رشته ورزشی ووشو در سال‌های 88 و 87، حسن یوسفی بهترین ورزشکار سال گذشته در بخش ساندای، دارنده مدال طلای آسیا و منتخب تیم ملی و همچنین حسین قاسم‌زاده بازیکن اخلاق استان مازندران نیز در جمع منتخبین بودند.

موسوی با تاکید اینکه فضل‌الله قاسم‌زاده نیز به عنوان سرمربی تیم منتخب استان برای شرکت در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی کشورمان لقب گرفت، گفت: همچنین در بخش ویژه از رحمت علیزاده داور برجسته آملی در رشته ورزشی ووشو به عنوان داور برتر و نمونه مازندران قدردانی شد.

سرپرست هیئت ووشو شهرستان آمل در پایان بیان داشت: انتخاب 9 ووشو کار برتر مازندران از بین ووشوکاران آملی می‌تواند نویدبخش پیشرفت این رشته ورزشی در آمل باشد البته باید با تلاش و کوشش فراوان بتوانیم این شهرستان را به اوج قلل افتخارات ورزشی برسانیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول