اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار و با حضور 17 کشور

مسابقات بین‌المللی ووشو در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای نخستین بار یک مسابقه بین‌المللی با حضور ورزشکاران 17 کشور در زنجان برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی ووشو در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی عصر امروز در جلسه هماهنگی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی ووشو در زنجان اظهار داشت: مقدمات برگزاری مسابقات جام بین‌المللی پارس در زنجان از 10 ماه پیش آغاز شده است.

وی به جایگاه برتر ووشوی استان زنجان در سطح کشور اشاره کرد و افزود: در مسابقات قهرمانی کشور همه تیم‌ها برای رتبه دوم حضور می‌یابند، چرا که همه به قدرت تیم زنجان در این رشته اذعان دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان موقعیت جغرافیایی ویژه، داشتن آزاد راه‌ها و قطار سریع‌السیر را از جمله مزایای زنجان برای برگزاری مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس، عنوان کرد.

وی تعداد کشورهایی را که برای حضور در مسابقات ووشوی بین‌المللی جام پارس اعلام آمادگی کرده‌اند، 17 کشور اعلام کرد و گفت: این کشورها اسامی ورزشکاران خود را برای حضور در مسابقات ارسال کرده‌اند.

رحمانی اسکان ورزشکاران را مهم‌ترین موضوع عنوان کرد و افزود: هتل‌های پیام، بزرگ و سپهر مکان‌هایی هستند که برای اسکان ورزشکاران در نظر گرفته شده است.

وی از تشکیل هفت کمیته برای برگزاری مسابقات ووشوی بین‌المللی پارس خبر داد و گفت: ریاست ستاد هماهنگی برای برگزاری این مسابقات با معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: کمیته‌های امنیتی، فنی، اجرایی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، پزشکی، دبیرخانه و پشتیبانی، اسامی هفت کمیته تشکیل شده برای برگزاری مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس است.

وی با اشاره به اینکه کلید‌دار هر شهری شهرداری آن شهر است، ادامه داد: برگزاری مسابقات ووشوی جام بین‌المللی پارس نیازمند هماهنگی و همکاری شهرداری زنجان است.

رحمانی آماده‌کردن ظاهر شهر و زیباسازی محل اسکان ورزشکاران و در نهایت آسفالت مجموعه ورزشی انقلاب را از جمله درخواست‌های اداره‌کل ورزش و جوانان از شهرداری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است پخش سراسری شبکه ورزش به هنگام برگزاری مسابقات جام بین‌المللی ووشوی پارس سراسری شود، از مدیران شبکه اشراق برای پوشش این مسابقات در‌خواست همکاری کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اداره کل آموزش و پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی را از دیگر ارگان‌هایی عنوان کرد که باید در برگزاری مسابقات ووشوی بین‌المللی جام پارس کمک کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول