اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته سیاست‌گذاری هیئت ووشو مازندران:

آموزش ایمنی روانی ووشو در مازندران اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیته سیاست‌گذاری هیئت ووشو مازندران گفت: دوره‌های آموزش ایمنی روحی و روانی در محیط ورزش برای مربیان و ورزشکاران ووشو در مازندران برگزار می‌شود.

آموزش ایمنی روانی ووشو در مازندران اجرایی می‌شود

محمدرضا فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در شهرستان ساری بیان داشت: هر مربی و ورزشکار در دوران ورزشی و مدیریت ورزشی خود بارها با مسائل و مشکلاتی روبه‌رو می‌شود که باید با تجربه‌های لازم فشارهای روانی را تحمل کند.

وی افزود: مسئولان و قهرمانانی که سالیان متوالی بار سنگین مدیریتی و قهرمانی را به دوش می‌کشند قطعا باید راه‌های مقابله با فشارهای روانی را بیاموزند.

عضو کمیته سیاست‌گذاری هیئت ووشو مازندران گفت: فشارهای روانی بر جسم انسان نشانه‌های کشش ماهیچه‌ها، سردرد، زخم معده، اختلالات گوارشی، حملات قلبی و دیگر نارسایی‌ها است که تنها مقدمه‌ای بر تاثیرات علوم روحی بر روح و روان انسان است.

فرجی ادامه داد: هیئت ووشو مازندران به جهت اهمیت این موضوع برنامه‌ریزی مدونی برای آموزش و آگاه‌سازی مربیان و ورزشکاران زیر پوشش خود انجام داده است.

عضو کمیته سیاست‌گذاری هیئت ووشو مازندران خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که ورزش ما از آن رنج می‌برد نبود یک روانشناس در کنار تیم‌های ورزشی است. 

وی تصریح کرد: افرادی به دلیل عدم آگاهی و سطحی‌نگری و کج خلقی بسیار نامانوس در این زمینه در حال آسیب‌رساندن به ورزش هستند.

فرجی گفت: هیئت‌های ورزشی برای آنکه بتوانند استعدادها و ظرفیت‌های خود را به صورت کامل به نمایش بگذارند باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

این مسئول اذعان داشت: ووشو در مازندران به سرعت در حال پیشرفت است و هنگامی می‌توانیم قابلیت‌های ووشو مازندران را در حد واقعی به نمایش بگذاریم که از نزدیک شدن به حاشیه‌ها دوری کنیم.

عضو کمیته سیاست‌گذاری هیئت ووشو مازندران در پایان متذکر شد: برگزاری کلاس‌های مدیریت استرس، مدیریت بحران، موفقیت فردی، تحول و نوآوری و آموزش دوره‌های هیپنوتیزم از دیگر برنامه‌های هیئت ووشو مازندران در ماه‌های آینده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول