اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات جهانی ماکائو

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری از حضور ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی ماکائو خبر داد.

حضور ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات جهانی ماکائو

فرشته بنی‌طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه ووشوکاران استان چهارمحال و بختیاری در شرایط مطلوبی قرار دارند، اظهار داشت: در حال حاضر ووشوکاران این استان تمرینات خود را به صورت منظم و مستمر زیر نظر مربیانشان پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه ووشوکاران این استان آماده شرکت در مسابقات قهرمانی بانوان کشور هستند، افزود: در حال حاضر 20 نفر از بانوان ووشوکار این استان در رده‌ سنی نوجوانان به اردوی آماده‌سازی توسط مربی هیئت ووشو استان چهارمحال و بختیاری دعوت شده‌اند.

نایب‌رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این تعداد بانوان نوجوان ووشوکار 12 نفر به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

بنی‌طالبی با اعلام خبر حضور ووشوکاران استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات جهانی ماکائو گفت: مهدی مختارپور و سهیل محمودی ووشوکاران این استان در مسابقات جهانی ماکائو هستند.

وی ادامه داد: این ووشوکاران تمرینات منظم و مستمر خود را زیر نظر مربیانشان به خوبی انجام داده‌اند و هم‌اکنون هم از نظر جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

بنی‌طالبی با بیان اینکه استعداد‌های ورزشی فراوانی در زمینه‌های مختلف ورزشی به ویژه در ورزش ووشو در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، بیان داشت: باید شرایط را برای جلب اعتماد بیشتر ورزشکاران و گرایش آن‌ها به سمت ورزش را بیش از پیش فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم شدن شرایط و امکانات کار، در آینده شاهد استقبال بیشتر ورزشکاران از برنامه‌های ورزشی و شکوفا شدن استعداد‌های آنان در استان چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول