اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ووشوی کرمان:

شرایط رشد ووشو در کرمان فراهم شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ووشوی استان کرمان گفت: اولویت برنامه‌های ما فعال شدن هیئت‌های شهرستان‌هاست و باید بستر و زیرساخت‌ها نیز در این بین توسعه یابند تا هرچه سریع‌تر شرایط برای رشد این رشته ورزشی در استان فراهم شود.

شرایط رشد ووشو در کرمان فراهم شود

علی مختارآبادی در حاشیه برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از برنامه‌ریزی تشکیلات جدید این هیئت در سه بخش خبر داد و اظهار داشت: برگزاری مسابقات، توسعه زیرساخت‌ها و توجه به رده‌های سنی از مهم‌ترین برنامه‌های ما به منظور معرفی هرچه بیشتر رشته ووشو در استان کرمان است.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی استان کرمان بیان داشت: این مسابقات با حضور 200 ورزشکار و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش ساندا (مبارزه) و تالو (فرم) در محل مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

مختارآبادی بیان داشت: برای برگزاری این مسابقات از یک ماه گذشته جلسات هماهنگی با مسئولان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر داشتیم و مقرر شد تا در روز مبارزه با مواد مخدر با برگزاری این مسابقات مبارزه با مواد مخدر را از طریق ورزش گسترش و توسعه دهیم.

سرپرست هیئت ووشوی استان کرمان گفت: برای برگزاری این مسابقات از همه هیئت‌های شهرستان دعوت به عمل آمد و ما از همه ورزشکاران و علاقمندان خواستیم تا با شرکت در این رقابت‌ها بار دیگر تنور برگزاری مسابقات ووشوی استان را داغ کنند.

وی با اشاره به شرکت 150 سانداکار و 50 تالوکار در این مسابقات افزود: هیئت ووشوی استان کرمان برای برگزاری این مسابقات تلاش زیادی کرد تا همه امکانات و ابزار برای نفرات و تیم‌های شرکت کننده آماده و مهیا باشد و امیدوارم شرکت کنندگان در این مسابقات از میزبانی ما رضایت داشته باشند.

مختارآبادی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای کاهش آمار مصدومان در این مسابقات ابراز داشت: استقرار تیم پزشکی مجهز و حضور یک دستگاه آمبولانس در محل مجموعه ورزشی موجب شد تا در این مسابقات کوچک‌ترین آمار مصدومیتی گزارش نشود.

وی از برنامه‌ریزی‌های هیئت به منظور پیشرفت این رشته خبر داد و گفت: اولویت برنامه‌های ما فعال شدن هیئت‌های شهرستان‌ها است و باید بستر و زیرساخت‌ها نیز در این بین توسعه یابند تا هرچه سریع‌تر شرایط برای رشد این رشته ورزشی در استان فراهم شود.

سرپرست هیئت ووشوی استان کرمان با بیان اینکه احداث سکو برای برگزاری مسابقات یکی از اولویت‌های دیگر هیئت ووشو استان است، عنوان کرد: هیئت استان کرمان در نظر دارد تا به شهرستان‌هایی که می‌توانند در تامین بخشی از منابع و اعتبارات لازم به منظور احداث این سکو خود یاری رسان هیئت باشند، کمک کند.

وی از برگزاری نشستی با حضور فولادی‌ماهانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، حیدری دبیر فدراسیون ووشو و جمعی دیگر از مسئولان ورزش استان به منظور تصویب و تثبیت خانه ووشوی استان کرمان خبر داد و افزود: امیدوارم این تصمیم هرچه زودتر اجرایی شده و ورزشکاران مرد و زن این رشته صاحب مکان ورزشی مناسبی شوند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول