اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات ریاست فدراسیون ووشوی غرب آسیا

علی‌نژاد مجددا رئیس فدراسیون ووشوی غرب آسیا شد

خبرگزاری فارس: مهدی علی‌نژاد در انتخابات ریاست فدراسیون ووشوی غرب آسیا در سمت خود ابقا شد.

علی‌نژاد مجددا رئیس فدراسیون ووشوی غرب آسیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس فدراسیون ووشوی غرب آسیا شامگاه سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی ووشوی غرب آسیا با اشاره به اینکه ایران در سال گذشته میزبان تیمی از سوریه بوده است، اظهار داشت: ایران آماده برگزاری اردوی مشترک با دیگر تیم‌های ووشوی غرب آسیا است.

وی به نایب قهرمانی ووشوی ایران در مسابقات جهانی اشاره کرد و افزود: ووشوی ایران توان کمک به ارتقای ووشوی تیم‌های غرب آسیا را دارد.

رئیس فدراسیون ووشوی غرب آسیا با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای ورود مسابقات ووشو به بازی‌های غرب آسیا گفت: با مسئولان این بازی‌ها هم مذاکراتی در این رابطه انجام شده است.

وی با یادآوری تلاش‌های انجام شده برای گنجاندن مسابقات رشته ووشو در بازی‌های کشورهای اسلامی تصریح کرد: کشورهای عضو فدراسیون ووشوی غرب آسیا هم باید به این امر کمک کنند.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه فعال نبودن رشته ووشو در کشورهای بحرین، امارات عربی متحده، عمان، عربستان و قطر ادامه داد: تلاش می‌شود این ورزش در این کشورها هم فعال شود.

در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ووشوی زنجان را قطب ووشوی ایران نامید و اضافه کرد: این موضوع مسئولان را ملزم به توجه به این ورزش می‌کند.

ایرج رحمانی با اشاره به میزبانی زنجان از چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس تصریح کرد: برگزاری این مسابقات به ارتقای ووشوی کشورهای غرب آسیا هم کمک می‌کند.

وی برگزاری مسابقات بین تیم‌های کشورهای عضو فدراسیون ووشوی غرب آسیا را از راه‌کارهای ارتقای ووشوی این کشورها عنوان کرد.

در این نشست با رای‌گیری انجام شده مهدی علی‌نژاد به عنوان رئیس فدراسیون غرب آسیا در سمت خود ابقا شد، حسین درویش و محمد الفران از یمن به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

دبیرکلی فدراسیون ووشوی غرب آسیا از دیگر سمت‌هایی بود که به محمدرضا پورغلامی‌نژاد ایرانی رسید.

همچنین وائل یحیی از اردن و مهرداد شیرازی از ایران به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته فنی فدراسیون ووشوی غرب آسیا انتخاب شدند.

برگزاری سومین دوره بازی‌های غرب آسیای 2014 در یمن و همچنین عدم برگزاری بازی‌های غرب آسیا در 2013 از مصوبات هیئت رئیسه فدراسیون ووشوی غرب آسیا بود.

دلیل عدم برگزاری مسابقات ووشوی غرب آسیا حضور تیم‌ها در بازی‌های غرب آسیای تهران اعلام شد.

در پایان این انتخابات رئیس فدراسیون ووشوی غرب آسیا تصریح کرد: همه تلاش خود را برای ارتقای ووشوی این منطقه خواهد کرد.

مهدی علی‌نژاد کسب پست‌ در فدراسیون جهانی ووشو را منوط به همکاری و هماهنگی اعضای فدراسیون غرب آسیا دانست.

وی با اشاره به ضعف داوری ووشو در غرب آسیا که منجر به غیبت داوران این منطقه در مسابقات بین‌المللی شده است، تصریح کرد: تلاش خواهد شد دوره‌های دانش‌افزایی داوری و مربیگری برای کشورهای عضو فدراسیون ووشوی غرب آسیا را در ایران برگزار کند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول