اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

سالن اختصاصی ووشو در شهر خرم‌دره احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در راستای پاسخگویی به قهرمانی‌های ورزشکاران شهر خرم‌دره در رشته ووشو، یک سالن اختصاصی در این شهر احداث می‌شود.

سالن اختصاصی ووشو در شهر خرم‌دره احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در مجمع عمومی هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به اینکه رشته ووشو افتخارات ارزشمندی را برای استان زنجان کسب کرده است، اظهار داشت: این افتخارات در دو بعد مادی و اخلاقی بوده است.

وی به زیرساخت‌های فراهم‌شده برای ورزش ووشو در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: احداث سالن اختصاصی برای ووشو از نکات قابل توجه برای رشد این رشته در زنجان بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از رئیس فدراسیون ووشو برای کمک به احداث و تجهیز سالن ووشو در شهرستان خرم‌دره درخواست کمک کرد و گفت: این سالن به پاس قهرمانی‌های کسب شده در این شهرستان احداث و تجهیز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان ورزش استان زنجان برای کسب مدال‌های بین‌المللی در رشته ووشو حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، از برنامه‌ریزی برای کسب سهمیه و حضور در بازی‌های آسیایی 2014 در این رشته خبر داد.

رحمانی اضافه کرد: کسب سهمیه از ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی به منزله کسب مدال است چرا که مهم‌ترین حریفان در ایران حضور دارند.

وی با اشاره به تجربه برگزاری مسابقات بین‌المللی سنگنوردی در زنجان تصریح کرد: مسئولان با تجربه برگزاری مسابقات بین‌المللی سنگنوردی، همه تلاش خود را برای برگزاری موفق مسابقات ووشوی جام پارس و غرب آسیا به کار خواهند گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زنجان به نمایندگی از ایران میزبان مسابقات بین‌المللی ووشوی غرب آسیا و جام پارس شده است، ابراز امیدواری کرد، همه به برگزاری این مسابقات کمک کنند.

در ادامه این جلسه گزارشی از گردش مالی هیئت ووشوی استان زنجان ارائه شد که در آن به گردش مالی 2 میلیارد و 220 میلیون ریالی اشاره شد.

در این گزارش 56 درصد از منابع تامین مالی هیئت ووشوی استان زنجان اداره‌کل ورزش و جوانان استان، 24 درصد درآمدهای خود هیئت، 13 درصد کمک‌های فدراسیون و هفت درصد باقیمانده هم کمک‌های مردمی عنوان شد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول