اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کرمان بر روی سکوی استاندارد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار مسابقات ووشوی قهرمانی استان کرمان بر روی یک سکوی استاندارد برگزار شد.

برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کرمان بر روی سکوی استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسابقات ووشوی قهرمانی استان کرمان این بار در حالی جمعه شب به پایان رسید که برای نخستین بار ووشوکاران برگزاری مسابقات را بر روی یک سکوی استاندارد تجربه کردند.

ماجرا از این قرار است که پس از برگزاری نشست اولیه برای برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی استان کرمان یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان برگزار کننده مسابقات عدم وجود همین سکوی استاندارد برگزاری مسابقات بود.

اما با تدابیر اتخاذ شده ووشوکاران کرمانی برای نخستین بار توانستند حضور در مسابقات داخل استان کرمان را بر روی سکوی استاندارد تجربه کنند.

توجه به نوع و شیوه برگزاری مسابقات و فراهم ساختن ابزار اولیه مسابقات آن هم به شکل کاملا رسمی اقدام صحیح و جالبی است که باید توجه به این مسئله را به مسئولان هیئت ووشو استان کرمان تبریک گفت و به سایر مسئولان هیئت‌های ورزشی استان یادآور شد تا به این مسئله مهم توجه داشته باشند.

البته دبیر هیئت ووشو که با خبرنگار فارس در مورد نوع و شیوه ساخت این سکوی استاندارد سخن می‌گفت از هزینه 20 میلیون تومانی احداث این سکو خبر داد که شنیدن این آمار و ارقام در رشته ووشو برای احداث یک سکوی استاندارد ورزشی موجب تعجب شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول