اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

حضور 6 کشور برتر جهان در مسابقات ووشوی جام پارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مسابقات ووشوی جام پارس زنجان با حضور شش کشور برتر جهان برگزار می‌شود.

حضور 6 کشور برتر جهان در مسابقات ووشوی جام پارس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی مسابقات بین‌المللی جام ووشوی پارس و مسابقات غرب آسیا با اشاره به حضور تیم زنجان در مسابقات ووشوی جام پارس اظهار داشت: پنج تن از ورزشکاران برتر ایران در قالب تیم زنجان در مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران برتر ووشو در تیم زنجان ابراز امیدواری کرد، تیم زنجان موفق به ایستادن در یکی از سکوهای جام پارس شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه اقدام به تشریح وظایف کمیته‌های هفتگانه تشکیل شده برای برگزاری مسابقات ووشوی جام پارس کرد و همچنین انتظارات موجود از دستگاه‌های اجرایی را برای برگزاری بهتر این مسابقات اعلام کرد.

در این جلسه مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: زنجان در واقع به نمایندگی از ایران مسابقات ووشوی جام پارس را برگزار می‌کند.

موسی متوسلین بر ضرورت برگزاری مطلوب مسابقات ووشوی جام پارس تاکید و اضافه کرد: برای برخورداری از امکانات مالی صنایع استان، باید زمینه درگیری سازمان صنعت، معدن و تجارت را در این مسابقات فراهم کرد.

همچنین معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه زمان ورود تیم‌های ووشوی شرکت کننده در مسابقات غرب آسیا را 19 تیر ماه اعلام کرد و افزود: این مسابقات در روزهای 20 و 21 تیرماه برگزار می‌شود.

محبوب محمودزاده زمان ورود تیم‌های شرکت کننده در مسابقات ووشوی جام پارس را 22 تیرماه و زمان آغاز مسابقات را 23 تیرماه اعلام کرد و گفت: مراسم افتتاحیه مسابقات در ساعت 18 همان روز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ووشوی جام پارس در روزهای 24 و 25 تیر ماه ادامه می‌یابد، اضافه کرد: این مسابقات با مراسم شامی که بر اساس عرف بین‌الملل باید شهرداری برگزار کند، به پایان می‌رسد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از گنجانده شدن یک برنامه تفریحی برای تیم‌های حاضر در مسابقات ووشوی جام پارس خبر داد و گفت: تیم حاضر در مسابقات ووشوی جام پارس بازدیدی از سلطانیه خواهند داشت که به احتمال زیاد در روز 26 تیر ماه خواهد بود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول