اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو مازندران خبر داد

تجلیل از قهرمانان ووشو در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو مازندران از برگزاری همایش تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ووشوی مازندران خبر داد.

تجلیل از قهرمانان ووشو در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علیرضا قهاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مازندران دارای 5 هزار ووشوکار بوده که نیمی از آنها در سال گذشته ساماندهی شدند و در نظر داریم تا پایان سال 91 تمامی آنها را ساماندهی کنیم.

وی افزود: برای توسعه ووشو در استان مقوله فرهنگی را تقویت کرده و نحوه برخورد بازیکن با مربی، ورزشکار با اصحاب‌رسانه را تا حدودی آموزش دادیم.

رئیس هیئت ووشو مازندران با اشاره به اینکه پایه و ریشه رشته ووشو در بخش تالو است، تصریح کرد: مدت‌ها این بخش به فراموشی سپرده شد که با برنامه‌ریزی دقیق موفق شدیم در سال گذشته چندین مدال طلا در انتخابی تیم ملی نصیب مازندران کنیم.

قهاری با بیان اینکه امکانات سخت‌افزاری ووشو مازندران بسیار ضعیف است، یادآور شد: ورزشکاران این رشته از داشتن یک سالن اختصاصی تمرین محروم هستند.

این مسئول ابراز داشت: در صورت حمایت مسئولان استان نسبت به تهیه زمین قصد داریم خانه تخصصی ووشو را در استان مازندران احداث کنیم.

رئیس هیئت ووشو مازندران اعلام کرد: پنج تخته تاتامی، تجهیزات تالو و ساندا برای استان تهیه کردیم و قول مساعد برای تهیه یک تخته فرش تالو و سکوی ساندا به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال را نیز از فدراسیون گرفته‌ایم.

قهاری با اشاره به اینکه در تمامی شهرهای استان این رشته را فعال کردیم، متذکر شد: داشتن یک سالن تخصصی ووشو نیازمند همراهی مسئولان ورزش استان است.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ووشو مازندران در عرصه‌های جهانی، آسیایی و ملی خبر داد و اذعان داشت: این مراسم جمعه 26 خرداد سال جاری با حضور مسئولان ارشد استانی، ورزشکاران و جامعه ووشو استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول