اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی آذربایجان‌غربی:

ارتقای ووشوی استان نیازمند تعامل با هیئت‌های شهرستانی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی آذربایجان‌غربی گفت: ارتقای ووشوی آذربایجان‌غربی نیازمند تعامل قوی با هیئت‌های ورزشی شهرستانی است.

ارتقای ووشوی استان نیازمند تعامل با هیئت‌های شهرستانی است

طاهر بخشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی دارای ظرفیت‌های مناسبی در راستای توسعه بیش از پیش هیئت ووشو است.

وی با بیان اینکه هیئت ووشوی استان در بین 31 استان کشور رتبه نوزدهم را به خود اختصاص داده است، افزود: امتیاز هیئت ووشوی استان نسبت به سال گذشته 149 امتیاز افزایش یافته که با تلاش مسئولان هیئت ووشوی استان با کسب امتیازهای بالا در رتبه بهتری قرار می‌گیرد.

بخشایی تعامل و همکاری ضعیف هیئت‌های شهرستان‌ها با هیئت ووشوی استان را یکی از نقاط ضعف هیئت عنوان کرد و گفت: اگر تعامل شهرستان‌ها با هیئت ووشو تقویت شود این ورزش در جایگاه مناسبی قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت ووشوی آذربایجان‌غربی توجه بیشتر مسئولان استان به هیئت ووشو را خواستار شد و ادامه داد: در این زمینه باید اعتبارات و امکانات لازم جذب شود.

بخشایی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های بانوان در هیئت ووشو بیان کرد: به منظور فعالیت بیش از پیش بانوان در رشته ووشو باید هیئت ووشوی استان نیز فعال‌تر شود.

وی افزود: امسال کلاس ارتقای مربیگری درجه دو و سه در دو رشته تالو و ساندو به میزبانی هیئت ارومیه در دی ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند ثبت‌نام کنند.

رئیس هیئت ووشوی آذربایجان‌غربی با اشاره به تقویم ورزشی فدراسیون در سال جاری افزود: آغاز اردوی تیم ملی جوانان ووشو برای شرکت در رقابت‌های جهانی ماکائو، برگزاری دومین دوره رقابت‌های ووشو غرب آسیا در تهران، برگزاری چهارمین دوره تورنمنت بین‌المللی جام پارس، حضور تیم ملی ووشوی بزرگسالان در هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا از برنامه‌های ارائه‌ شده در تقویم ورزشی فدراسیون است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول