اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود وضعیت نامطلوب امکانات و تجهیزات

دانش‌آموزان ووشوکار کهنوج مقام دوم استانی را کسب کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون فرهنگی و تربیتی امیدهای امام (ره) آموزش و پرورش کهنوج گفت: این کانون در مسابقات ووشوی استان کرمان موفق به کسب مقام دوم تیمی شد.

دانش‌آموزان ووشوکار کهنوج مقام دوم استانی را کسب کردند

قاسم جلایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: تیم کانون فرهنگی و تربیتی امیدهای امام (ره) آموزش و پرورش کهنوج در هفت وزن متفاوت در مسابقات استانی شرکت کرده و با سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز موفق به کسب مقام دوم تیمی شدند.

خسرو رحمانی مربی جوان و عنوان‌دار این تیم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: از سال 89 که این تیم فعالیت خود را اغاز کرده است چهار مقام اولی و دومی تیمی دارد که 2 مقام اولی در هرمزگان و انتخابی لیگ جوانان در کرمان اول شدیم.

وی افزود: یکی از ورزشکاران ما در بازی‌های انتخابی تیم ملی جزو هشت نفر و تنها فرد از استان کرمان بود و سه بازیکن لیگ کشوری داشتیم و در سال 89-90 هم یک بازیکن لیگ کشوری داشتیم که در تیم‌های لیگ کشوری شرکت می‌کرد.

رحمانی تصریح کرد: این کانون از نظر امکانات وضعیت خوبی ندارد و تجهیزات ورزشکاران برای تمرین بسیار کم است.

وی بیان داشت: تیم امکانات و کیسه‌بوکس برای تمرین ندارد و داخل سالن تمرین هوای گرمی است و از نظر وسایل سرمایشی با توجه به گرمی هوا در این شهرستان وضعیت نامطلوبی دارد.

رحمانی افزود: تیم کانون از طرف آموزش و پرورش این شهرستان حمایت نمی‌شود و بودجه خاصی به این کانون اختصاص نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازی‌های کشوری که سال 90 در گیلان برگزار شد، حدود یک‌میلیون و 800 هزار تومان هزینه تیم شد که 300 هزار تومان آن را کانون کمک کرد و بقیه را خود افراد تیم کمک کردند و در همان مسابقات که ما شش نفر را در تیم داشتیم چهار نفر از اعضای تیم مقام آوردند. 

رحمانی گفت: تیم ما از سالی که کارش را آغاز کرده است در مسابقات جزو تیم‌های مدال‌آور بوده و همیشه با بودجه خودش و با بودجه افراد تیم در مسابقات شرکت می‌کرد اما جا دارد مسئولان آموزش و پرورش بیشتر به این تیم و کانون توجه داشته باشند.

وی افزود: در حال حاظر در حال آماده شدن برای مسابقات المپیاد کرمانیان هستیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول