اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری:

ووشوکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات جهانی شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: زهرا کیانی ووشوکار شایسته این استان در مسابقات جهانی ماکائو شرکت می‌کند.

ووشوکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات جهانی شرکت می‌کند

اسماعیل کاویانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: زهرا کیانی ووشوکار شایسته این استان در رده‌ سنی 12 تا 15 سال با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی موفق شد سهمیه حضور در تیم ملی و شرکت در مسابقات جهانی را کسب کند.

وی با بیان اینکه پنج نفر از ووشوکاران این استان در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ماکائو حضور دارند، افزود: در بخش تالو بانوان زهرا کیانی در رده سنی 12 تا 15 سال در تالو آقایان نیز سهیل محمودی در رده سنی 9 تا 12 سال و مهدی مختارپور در گروه سنی 12 تا 15 سال به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش ساندای جوانان محمد غفاری در وزن 56- کیلوگرم و محمد هیبتی در وزن 65- کیلوگرم نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

کاویانی با بیان اینکه در این استان استعدادهای فراوانی در این رشته ورزشی حضور دارند، تاکید کرد: در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن بیشتر امکانات برای ورزشکاران در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش ووشوکاران این استان در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

وی بیان داشت: پیکارهای ووشوی قهرمانی جوانان جهان از 26 شهریور تا چهارم مهرماه در ماکائو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول