اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌‌ای گچساران خبر داد

افزایش رشته‌های مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران از افزایش رشته‌های آموزش علمی کاربردی این مرکز و پذیرش دانشجویان علاقمند به این رشته‌ها در سال تحصیلی جدید خبر داد.

افزایش رشته‌های مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای گچساران

سید یدالله افضلی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از نقش و تاثیرگذاری اقتصادی و اجتماعی مهمی در جامعه برخوردار است.

وی راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی در فنی و حرفه‌ای را در راستای سیاست افزایش مهارت و توانمندی علمی جوانان عنوان کرد.

رئیس فنی و حرفه‌‌ای گچساران افزود: فنی و حرفه‌ای گچساران ظرفیت‌های لازم در زمینه کارگاه‌های آموزشی مجهز و نیروی انسانی متخصص را داشته و بر همین اساس در سال گذشته در سه رشته پذیرش دانشجو داشت.

افضلی رشته‌های تحصیلی این مرکز آموزش علمی و کاربردی در سال گذشته را مکانیک‌ خودرو، ساخت و تولید و الکترو‌‌‌تکنیک اعلام و ایجاد این رشته‌ها را طبق نیازسنجی صورت گرفته در سطح تحصیلات عالی و دانشگاهی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام از دانشجویان به صورت اطلاعیه اعلام عمومی می‌شود، ابراز داشت: امسال با نیازسنجی‌ها و موافقت‌های صورت ‌گرفته، رشته‌های جدیدی در مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای گچساران ارائه شده و از دانشجویان علاقمند ثبت‌نام به عمل می‌آید.

ارائه خدمات شبانه‌روزی به دانشجویان و کارآموزان فنی و حرفه‌ای گچساران

افضلی تصریح کرد: رشته‌های فنی ابزار دقیق، تجهیزات ماشین‌آلات صنعتی، ماشین‌افزار، برق صنعتی و جوشکاری از رشته‌های جدید این مرکز در مقطع کاردانی است.

وی ادامه داد: این مرکز آموزشی در مقطع کارشناسی نیز در رشته‌های مهندسی فناوری مکانیک خودرو و مهندسی فناوری کنترل ابزار دقیق دانشجو می‌پذیرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران بیان داشت: این رشته‌ها با توجه به دوره‌های در‌خواستی مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای گچساران در نظر گرفته شده است.

افضلی گفت: دوره‌های کاردانی آموزش در این مرکز به‌صورت پود‌مانی برگزار شده و دانشجویان پس از گذراندن هشت پودمان، مدرک کاردانی علمی کاربردی خود را کسب می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت ارائه آموزش به همه اقشار مختلف مردم ابراز داشت: این مرکز از تمامی نقاط شهری و روستایی و استان‌های همجوار نیز پذیرش دانشجو داشته و خدمات شبانه‌روزی به دانشجویان و کارآموزان ارائه می‌دهد.

افضلی از مسئولان خواست تا در زمینه تشویق جوانان به منظور یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برای ورود به بازار کار تلاش کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول