اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست امسال

مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران 230 هزار نفرساعت آموزش ارائه داد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: این مرکز در سه ماهه نخست سال جاری تاکنون افزون بر 230 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه داده است.

مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران 230 هزار نفرساعت آموزش ارائه داد

سید یدالله افضلی ظهر امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به نقش مهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: کارآموزان مراکز فنی و حرفه‌ای می‌توانند ضمن آموختن فن و مهارت برای خود شغلی فراهم کنند.

فنی‌ و حرفه‌ای از بخش خصوصی حمایت می‌کند

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجتماعی به نقش مهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بیان داشت: باید تلاش شود تا نقش و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای احیا شود.

افضلی ابراز داشت: آموزش‌های مهارتی در ایجاد اشتغال و کاهش مشکل بیکاری بسیار مؤثر بوده و برنامه‌ریزی و ایجاد زمینه لازم برای حضور جوانان در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای ضروری است.

وی گفت: فراهم‌سازی زمینه مناسب برای حضور فعال و مؤثر بخش خصوصی در آموزش‌های مهارتی و حمایت از قابلیت‌ها و توانمندی‌های این بخش از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

افضلی با بیان اینکه همکاری و همراهی نهادهای مرتبط در زمینه ارائه و تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در فرایند آموزشی دارد افزود: این همکاری زمینه رسیدن به نتایجی مطلوب‌تر در زمینه آموزش‌ها را فراهم می‌کند.

ارائه 36 هزار نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای به دانشگاهیان گچساران

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران با تشریح فعالیت‌های این مرکز آموزشی و مهارتی تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری تاکنون 230 هزار نفرساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این مرکز ارائه شده است.

افضلی افزود: در مرکز ثابت 98 هزار و 500 نفر ساعت، در مرکز زندان 22 هزار و 377 نفر ساعت و در مرکز پادگان نیز 7 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه شد.

وی اذعان داشت: در مرکز روستایی 42 هزار و 880 نفر ساعت و در مرکز جوار دانشگاه نیز 36 هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به علاقمندان ارائه شده است.

افضلی با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به صنعتگران در راستای ارتقای سطح مهارت آنان ابراز داشت: صنعتگران گچسارانی به میزان 23 هزار و 500 نفر ساعت آموزش دیدند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول