اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر:

آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای بهره‌وری را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بهترین فرصت برای بالا بردن بهره‌وری و استفاده از توان و ظرفیت‌ها، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای بهره‌وری را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد سه‌شنبه شب در مراسم معرفی مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان اظهار داشت: لازمه اشتغال افراد در بخش‌های مختلف جامعه داشتن مهارت و صلاحیت حرفه‌ای است.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده در زمینه پایداری اشتغال در میان افراد جامعه مشخص شد افرادی که در کارگاه‌های آموزشی و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهارت و حرفه‌ای را فرا گرفتند دارای پایداری شغلی بیشتری هستند.

سام‌نژاد تصریح کرد: با توجه به نیروی جوان و مستعد در شهرستان نرماشیر مرکز فنی و حرفه‌ای با تعامل بخش خصوصی می‌تواند زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان جویای کار را فراهم و آموزش‌های لازم داده شود تا جوانان به سوی شغل مورد نظر و علاقه خود در آینده بروند.

فرماندار نرماشیر اظهار داشت: با راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای در شهرستان و حمایت مسئولان استانی و ورود فعالانه بخش خصوصی شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان با اشتغال و کار هستیم و در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بهترین فرصت برای بالا بردن بهره‌وری و استفاده از توان و ظرفیت‌ها، آموزش فنی و حرفه‌ای است.

سام‌نژاد تأکید کرد: لازمه اشتغال افراد در بخش‌های مختلف جامعه داشتن مهارت و صلاحیت حرفه‌ای است.

در ادامه این مراسم حسنی به عنوان مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نرماشیر معرفی شد.

وی اظهار داشت: با راه‌اندازی این مرکز و تأمین اعتبار آن در رشته‌های برق، مکانیک، خیاطی، کامپیوتر و قالیبافی جوانان جویای کار می‌توانند دانش شغل آینده خود را فرا گیرند و هم‌اکنون نیز در رشته‌های کامپیوتر و آرایشگری دانش‌آموختگان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول