اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای مازندران:

مهارت ‌آموختگان فنی‌ و حرفه‌ای به سوی کارآفرینی بروند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش‌های فنی ‌و‌ حرفه‌ای مازندران گفت: مهارت ‌آموختگان فنی و حرفه‌ای باید به سمت خلاقیت و کارآفرینی بروند.

مهارت ‌آموختگان فنی‌ و حرفه‌ای به سوی کارآفرینی بروند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل آموزش فنی ‌و حرفه‌ای مازندران جشنواره و نمایشگاه الگوهای برتر مهارت در آبان ماه سال‌ جاری در ساری با حضور مهارت ‌آموختگان کارآفرین از مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد برگزار می‌شود.

عبدالرضا شریعت‌نژاد گفت: باید آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای علاوه بر آموزش جهت اشتغال به گامی جلوتر که همان کارآفرینی است پیش برود و کارآموزان و متقاضیان آموزش باید خلاق و کارآفرین باشند.

وی با توجه به شعار مقام معظم رهبری «سال تولید، حمایت از کار و سرمایه ملی» افزود: باید تمام توان خود را در این زمینه به کار ببریم و امیدوارم این اداره کل بتواند به نوعی مصداق عملی حمایت از کار و تولید را به نمایش بگذارد.

رئیس جشنواره الگوهای برتر مهارت ‌آموختگان کارآفرین استان مازندران بیان داشت: با برگزاری این جشنواره و نمایشگاه علاوه بر بالا بردن سطح آگاهی عموم شهروندان مازندرانی از فعالیت و عملکردهای سازمان به نوعی موجب افزایش اطمینان خاطر بین کارآموزان در زمینه آینده شغلی آنان می‌شود.

مدیرکل آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای مازندران معرفی کارآموزان مهارت آموخته در سطح جامعه برای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری این افراد در ایجاد واحدهای شغلی را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و متذکر شد: این جشنواره و نمایشگاه با حضور تمامی سطوح اعم از شرکت‌ها و کارخانجات استان، صنوف استان، آموزشگاه‌های آزاد فنی‌و ‌حرفه‌ای و کارآموزان آموزش دیده دوره‌های قبل برگزار خواهد شد.

انتهای‌ پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول