اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه دوم امسال صورت می‌گیرد

آموزش 26 دوره مهارتی فنی و حرفه‌ای در شهرستان بهار

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار 26 دوره مهارتی فنی و حرفه‌ای را در سه ماهه دوم امسال برای علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

آموزش 26 دوره مهارتی فنی و حرفه‌ای در شهرستان بهار

سید اکبر حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 26 حرفه آموزشی در سه ماهه دوم سال جاری در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی برق‌کار صنعتی درجه 2، تعمیرکار آبگرمکن دیواری، تعمیرکار برق خودرو درجه 2، تعمیرکار تلویزیون رنگی، سرویس‌کار و نگهدار تراکتور و تیلر، سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری پراید و کارور دستگاه GPS در علوم کشاورزی و منابع طبیعی، مکانیک تراکتور و تیلر در سه ماهه دوم سال جاری ویژه برادران به اجرا در می‌آید.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار ضمن اشاره به همکاری این مرکز با دانشگاه‌ها افزود: برنامه‌نویس زبان HTML برای طراحی صفحات Web، تکنسین عمومی شبکه‌های کامپیوتری، کاربر بانک اطلاعاتی Access,SQL Server و کاربر نرم‌افزار حقوق و دستمزد از جمله حرفه‌هایی است که در دانشگاه‌های آزاد و پیام نور بهار به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی افزود: برای افزایش دسترسی و توسعه آموزش‌های مهارتی رشته‌های برق‌کار ساختمان درجه 2 در روستای "آبرومند" و کاربر رایانه در روستای "راهموار" در فصل تابستان برگزار می‌شود.

حسینی اضافه کرد: تراشکار شیشه و کریستال، سازنده دوخت‌های سنتی تلفیقی، سازنده کاشی هفت رنگ، قلاب‌باف چرم و جیر، معرق‌کار چرم و کارآفرینی رویکرد KAB سطح کامل، حرفه‌های آموزشی است که ویژه خواهران در شهرستان بهار برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش بیش از 360 نفر در مراکز فنی و حرفه‌ای دولتی شهرستان خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان نیز در پنج حرفه آموزشی بیش از 18 هزار نفرساعت آموزش مهارتی در سه ماهه دوم سال جاری ارائه خواهند کرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار در پایان سخنانش اظهار داشت: بنابراین علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره 4225605-0812 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول