اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای هفتکل خبر داد

راه‌اندازی 4 رشته جدید در مرکز فنی و حرفه‌ای هفتکل

خبرگزاری فارس: رئیس فنی و حرفه‌ای هفتکل از راه‌اندازی چهار رشته جدید در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان با اعتبار اولیه حدود 15 میلیارد ریال خبر داد.

راه‌اندازی 4 رشته جدید در مرکز فنی و حرفه‌ای هفتکل

ابراهیم اسدی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: این رشته‌ها شامل کاربر P.L.C درجه دو مخصوص برادران و شیرینی پزی، آشپزی سنتی، کیف دوزی برای آموزش خواهران و جوانان علاقه‌مند است.

وی افزود: شرکت در این دوره‌ها و فراگیری این رشته‌ها به صورت کاملا رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دو مرکز برادران و خواهران برای یادگیری حرفه مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای هفتکل با بیان اینکه ظرفیت برگزاری هر کلاس برای این رشته‌ها 20 نفر است، اضافه کرد: مراکز فنی و حرفه‌ای این ظرفیت را دارند که در هر نوبت کاری به حدود 80 نفر از کارآموزان آموزش دهند که جمعا 160 نفر می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

اسدی در خصوص اعتبار راه‌اندازی این رشته‌ها نیز گفت: اعتبار اولیه صرف شده برای راه‌اندازی این چهار رشته حدود 15 میلیارد ریال است که در طول سال به منظور ارتقای سطح آموزش، تجهیزات مورد نیاز نیز اضافه می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 400 کارآموز در مراکز خواهران، برادران و مراکز خصوصی فنی و حرفه‌ای هفتکل در حال فراگیری رشته‌های مورد علاقه خود هستند.

رئیس فنی و حرفه‌ای هفتکل نداشتن مهارت و باز ماندن از تحصیل را دو عامل مهم بیکاری جوانان منطقه دانست و تأکید کرد: همه جوانان باید به سمت مهارت آموزی بروند تا آسان تر مشغول به کار شوند.

او ادامه داد: همه قشر جوان در شهر و روستا، جامعه هدف سازمان فنی و حرفه‌ای هستند و در همین راستا زمینه برای مهارت آموزی این قشر در صدها رشته مهارتی فراهم شده است.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول