اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای:

دانشجویان 45 رشته دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای صاحب شغل شده‌اند

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: از مجموع 60 رشته این دانشگاه در 45 رشته بعد از فارغ‌التحصیلی دانشجویان آن شاغل شده‌اند.

دانشجویان 45 رشته دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای صاحب شغل شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سهراب رضایی عصر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران سراسر کشور که به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای خرم‌آباد آغاز به کار کرد، گفت: دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای تجلی شعار «ما می‌توانیم» هستند و علاوه بر این، این دانشکده‌ها در تحقق شعار حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی به شمار می‌روند.

وی از اجرای طرح حفظ دعای عهد به مناسبت نیمه شعبان با همکاری حوزه علمیه حضرت مهدی(عج) در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت نیمه شعبان با همکاری حوزه علمیه حضرت مهدی(عج) در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور اجرا می‌شود.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه به موضوع اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای باید بزرگراه رسیدن به اشتغال جوانان که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است باشند.

رضایی تغییر سرفصل‌ها و نغییر کارورزی دانشجویان این دانشگاه را از برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: کارورزی دانشجویان از 240 ساعت به 500 ساعت افزایش می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید مسجد دانشگاه‌های وزارت علوم باشد و این دانشگاه باید الگوی موفق ارزشی و علمی برای همه آموزش عالی باشد، ادامه داد: دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای رویکردی جدید به بحث آموزش عالی کشور است و این دانشگاه چند شعار را محور کار خود قرار داده است که مهم‌ترین شعار آن این است که دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی متفاوت از دانشگاه‌های دیگر است و این دانشگاه آموزش را هم‌زمان با یادگیری دارد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور دانشگاه کارآفرین و اشتغال را دیگر شعار مهم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیان کرد و گفت: نباید هیچ دانشجویی وارد این دانشگاه شود که پس از فراغت از تحصیل نتواند کاری پیدا کند و مژده‌ای که در این زمینه داریم این است که از مجموع 60 رشته این دانشگاه در 45 رشته بعد از فارغ‌التحصیلی دانشجویان آن شاغل شده‌اند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول