اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش مهارت‌آموزی و اشتغال در ایران

مقالات کارکنان فنی و حرفه‌ای کرمانشاه برگزیده شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: در همایش مهارت‌آموزی و اشتغال در ایران، مقالات کارکنان فنی و حرفه‌ای کرمانشاه برگزیده شد.

مقالات کارکنان فنی و حرفه‌ای کرمانشاه برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرشید امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: مقالات کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه به‌عنوان برگزیدگان همایش مهارت‌آموزی و اشتغال در ایران معرفی شد.

امیری تصریح کرد: در همایش مهارت‌آموزی و اشتغال در ایران که به همت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد، از مجموع 435 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، 7 مقاله از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در بخش پوستر و چاپ چکیده پذیرفته شد.

وی اظهار کرد: بررسی شیوه‌های مهارت‌آموزی در بخش کشاورزی به‌منظور توسعه کشاورزی پایدار روستایی، ارتباط بین سبک رهبری تحول‌گرا و عمل‌گرای مدیران با تعهد سازمان کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای شهر کرمانشاه، راهکارهای یکسان‌سازی آموزش فنی و حرفه‌ای و نیاز مهارتی بازار کار، مروری بر روش‌های مهارت‌آموزی مجازی و غیرمجازی؛ عناوین مقالات ارسالی توسط همکاران این اداره کل بوده است.

امیری گفت: الگوهای مهارت‌آموزی مجازی و غیرمجازی، توانمندسازی و توسعه انسانی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، بررسی عوامل موثر در توانمندی نیروی انسانی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه؛ عناوین دیگر مقالات ارسالی کارکنان اداره کل فنی‌ و حرفه‌ای استان کرمانشاه به همایش مهارت‌آموزی و اشتغال در ایران بوده است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول