اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

اجرای 32 پروژه عمرانی در طرح هجرت شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش جم از اجرای 32 پروژه عمرانی در طرح هجرت شهرستان جم خبر داد.

اجرای 32 پروژه عمرانی در طرح هجرت شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 در شهرستان جم اظهار داشت: بسیج مظهر اقتدار، تلاش و کوشش با اخلاص و نیتی پاک است که هر جا بسیج وارد عرصه شود کارهای مطلوبی صورت می‌گیرد و دغدغه‌ها نیز کم می‌شود.

وی افزود: از 10 سال گذشته تاکنون کار مشترکی بین آموزش و پرورش و بسیج در قالب طرح هجرت صورت گرفته که خروجی آن علی رغم امکانات کم، کارهای عظیم و بزرگی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: 10 درصد از اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش که در اختیار نوسازی است به امر طرح هجرت (3) اختصاص می‌یابد که با همکاری بسیج و آموزش و پرورش برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و همچنین زدودن چهره محرومیت از سطح مدارس و انجام کارهای فرهنگی و علمی هزینه می‌شود.

اسکندری با اشاره به افزایش 50 درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته اعتباری بیش از 50 میلیون تومان در اختیار طرح هجرت قرار داشت که در 12 عرصه با همت دانش‌آموزان عزیز کارهای خوبی صورت گرفت اما این اعتبار امسال به 100 میلیون افزایش یافته است.

وی از اجرای 32 پروژه عمرانی در طرح هجرت شهرستان جم خبر داد و اذعان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده تعداد 32 پروژه در 32 عرصه در شهرستان اجرایی می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش جم بیان کرد: نقاشی و رنگ‌آمیزی، تعمیر برق، لوله‌کشی آب، ایجاد فضای سبز، پرده‌های نماز خانه و... از جمله طرح‌هایی است که در مدارس اجرا می‌شود.

اسکندری خطاب به دانش‌آموزان گفت: عضویت در طرح‌های هجرت و بسیج را قدر بدانید و برای افزایش کیفیت کار و مفید واقع شدن آن نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار دهید.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول