اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بوکان:

طرح هجرت نمونه‌ای موفق مشارکت مردمی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بوکان گفت: اردوهای طرح هجرت از نمونه‌های موفق مشارکت مردمی در فعالیت‌های سازندگی و تحقق مردم‌سالاری دینی در کشور است.

طرح هجرت نمونه‌ای موفق مشارکت مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، کریم علی‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی طرح هجرت سه در بوکان اظهار داشت: اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی دارای آثار عمیق فرهنگی است که به همین دلیل باید از نظر اعتبارات و پشتیبانی مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه سازندگی و توجه به مناطق دوردست شب و روز نمی‌شناسد، افزود: بسیج با همه توان در خدمت به مردم روستایی و محروم و ارائه خدماتی ماندگار تلاش می‌کند.

علی‌نژاد اضافه کرد: فعالیت‌های بسیج سازندگی از مسجد و مدارس آغاز شده است بر این اساس پیوند بین مساجد، مدارس و جوانان چه در عرصه‌های دفاع مقدس و چه دوران سازندگی پیوندی ناگسستنی است که نتایج ارزشمندی دارد.

فرمانده سپاه بوکان افزود: در شرایطی که در زیر فشارهای بین‌المللی هستیم برخی منتظر فرصت هستند تا به ملت ما آسیب بزنند لذا باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنیم و در این شرایط حضور دانش‌آموزان بسیجی متعهدی که بدون هیچگونه چشم‌داشتی در راه خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسند کار ارزشمندی است که مانند حضور در جبهه جنگ اجر و ثواب اخروی دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: سپاه در راستای آموزش و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و جوانان همگام با آموزش و پرورش از آمادگی کامل برخوردار است.

به گفته فرمانده سپاه بوکان اگر ما مسئولان برای جوانان، دانش‌آموزان و فرزندانمان برنامه‌ریزی درست و اصولی نداشته باشیم دشمنان در کمین نشسته برای ما و انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده و آنها را از مسیر اصلی که همانا خدمت به مردم و دفاع از انقلاب است منحرف خواهند کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش بوکان نیز در این مراسم گفت: فرایند تعلیم و تربیت به مکان و زمان خاصی تعلق ندارند و در سه ماه تابستان هم در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده تا اوقات فراغت آنان به خوبی غنی‌سازی شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول