اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت

اردوهای طرح هجرت 3 در سیستان‌ و بلوچستان افزایش 4 برابری یافته است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای غنی سازی و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان بسیجی، اردوهای طرح هجرت سه نسبت به سال گذشته، چهار برابر در سطح استان افزایش داشته است.

اردوهای طرح هجرت 3 در سیستان‌ و بلوچستان افزایش 4 برابری یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، منوچهر شفیعی ظهر امروز در این باره اظهار داشت: طرح هجرت سه هر ساله در راستای غنی سازی و پرکردن اوقات فراغت بسیجیان، مشارکت دانش‌آموزان در کارهای گروهی از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح بیش از 20 هزار نفر اردو در عرصه‌های مرمت، زیباسازی، بهسازی، تعمیر میز و نیمکت با استقبال پرشوری ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش داشته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: برگزاری اردوهای جهادی ویژه دانشجویان بسیج نیز از دیگر فعالیت‌های این سازمان در تابستان است.

شفیعی ادامه داد: در اردوهای جهادی در سال‌جاری بیش از 8 هزار نفر اردو در قالب 500 گروه جهادی در سراسر استان در عرصه‌های عمران، خدمات رسانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، عقیدتی، بهداشت و درمان و... فعالیت خواهند کرد.

×افزایش دو برابری اردوهای جهادی در سیستان ‌و بلوچستان

مسئول بسیج سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی سپاه سیستان و بلوچستان گفت: اردوهای جهادی سازمان بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته، دو برابر رشد و افزایش داشته است.

محمدرضا بختیاری بیان کرد: اردوهای جهادی هر سال با حضور دانشجویان بسیج، فعالیت خود را از اول تیرماه آغاز و تا پایان مهرماه ادامه می‌دهند که در سال‌جاری تعداد 35 گروه جهادی با حضور در مناطق محروم سراسر استان سیستان و بلوچستان در عرصه‌های عمران، آبادانی، کشاورزی، آموزشی، فرهنگی، هنری و... به مردم نیازمند خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری تعداد 4 هزار نفر اردو در قالب اردوهای جهادی در راستای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، عمران، آبادانی و... فعالیت خود را آغاز کرده‌اند هدف از برگزاری این اردوها را پیروی از منویات مقام معظم رهبری، خدمت رسانی به افراد نیازمند در مناطق محروم، آمادگی دانشجویان با مشاغل، تقویت روحیه خودباوری در بین نسل جوان و نوجوان جامعه برشمرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول