اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر:

اعتبار تخصیصی به اردوهای طرح هجرت افزایش یابد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به کمبود اعتبارات تخصیص یافته برای اجرای اردوهای هجرت گفت: اگر ادارات در ارائه تسهیلات مورد نیاز ما را یاری کنند انجام کار روان‌تر و بهتر می‌شود.

اعتبار تخصیصی به اردوهای طرح هجرت افزایش یابد

محسن احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طی برگزاری جلسات ستاد پشتیبانی از اردوهای طرح هجرت که با حضور ادارات مختلف در فرمانداری شهرستان ملایر برگزار شد بر همکاری ادارات و سازمان‌ها برای برگزاری هر چه بهتر این اردوها تأکید شد.

وی با بیان اینکه همه ادارات و نهادها برای برگزاری طرح هجرت اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: مقرر شده تا این ادارات در واگذاری عرصه و خدمات‌رسانی و کمک به این پروژه‌ها یاریگر بسیج سازندگی باشند و ادوات و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار ما قرار دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: شناسایی زمینه‌ها و بسترهای اجرایی اردوهای جهادی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که توسط بسیج سازندگی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه نخستین اردوی طرح هجرت نهم تیر ماه در روستای بابارود از بخش جوکار برگزار شد، در ادامه سخنانش اظهار داشت: 10 نفر از حلقه صالحین پایگاه شهید چمران ملایر به این اردو اعزام شدند.

احمدوند اضافه کرد: در این اردو 50 نفر از مردم روستا نیز به کمک نیروهای اعزامی بسیج سازندگی آمدند و با در اختیار گذاشتن 20 تراکتور توسط روستاییان سطح این روستا ماسه‌ریزی شد.

وی عنوان کرد: این اردو نخستین کار و به عنوان نخستین طرح انسجام و اجتماعی بود که در این روستا برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: از دیگر مجموعه‌هایی که اعلام آمادگی کردند مجموعه سالمندان ملایر است که از امروز نیروهای بسیج سازندگی به مدت 10 روز برای انجام کارهای کشاورزی، خدماتی، عمرانی و رنگ‌آمیزی در آنجا مستقر هستند.

وی با اشاره به 500 نفر اردو در قالب اردوهای 15 روزه بسیجیان اظهار کرد: سهمیه نفرروز ما برای اردوهای هجرت یک روزه خواهران بسیج مساجد و محلات و بسیج جامعه زنان نیز 4 هزار نفر است.

احمدوند با اشاره به کمبود اعتبارات تخصیص یافته برای اجرای اردوهای طرح هجرت عنوان کرد: اگر هر یک از ادارات در ارائه تسهیلات و وسایل و تجهیزات مورد نیاز ما را یاری کنند انجام کار روان‌تر و بهتر می‌شود.

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: با اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته در حوزه محلات و... تمام پایگاه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و ما هفته‌ای دو تا سه پایگاه با حدود 30 نفر برای اعزام داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: سازمان بهزیستی، کمیته امداد، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، اداره راه و ترابری، شبکه بهداشت و هلال احمر از جمله اداراتی هستند که در ارائه تجهیزات، ادوات و نیروهای متخصص به بسیج سازندگی کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیشترین کارهای ما نیز در زمینه انجام فعالیت‌های کشاورزی، عمرانی، خدماتی، آموزشی و ارائه ویزیت رایگان صورت می‌گیرد.

احمدوند در پایان سخنانش با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر بحث پیشگیری از اعتیاد را نیز در برنامه‌های خود داریم، خاطرنشان کرد: قرار است 70 درصد از سهمیه شهرستان را برای پیشگیری از اعتیاد و ارائه خدمات به خانواده‌هایی که به این معضل دچار شده‌اند اختصاص دهیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول