اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان شهرکرد صورت گرفت

انجام 20 هزار نفر روز فعالیت در قالب طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد از اجرای بیش از 20 هزار نفر روز فعالیت فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و اجتماعی در قالب طرح هجرت 3 در سطح این شهرستان خبر داد.

انجام 20 هزار نفر روز فعالیت در قالب طرح هجرت 3

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های هجرت 3 در این شهرستان با اشاره به آغاز این طرح از اول تیرماه جاری، اظهار داشت: اجرای دستورات مقام معظم رهبری، استفاده بهینه از اوقات فراغت بسیجیان و مقابله با جنگ نرم دشمن از جمله اهداف اجرای طرح هجرت 3 در شهرستان شهرکرد است.

وی از اجرای 15 عنوان فعالیت برای خواهران بسیجی در این طرح خبر داد و افزود: طراحی، گرافیک، رایانه، نقشه‌کشی، سفره آرایی، ملیله‌دوزی، خیاطی، شمع‎سازی و تکه‌دوزی از جمله فعالیت‌های خواهران بسیجی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: برپایی کلاس امداد و نجات، احکام و عقیدتی، ورزشی، فنی حرفه‌ای و همچنین رنگ‌آمیزی و زیباسازی محوطه‌های مدارس و کارگاه‌های رشد و خلاقیت بسیج از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیجیان برادر این شهرستان است.

مرادی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون هزار بسیجی به مدت 10 روز در فعالیت‌های آن در شهرستان شهرکرد حضور یافته و مشارکت کرده‌اند.

وی همچنین از اردوهای جهادی فرهنگیان، طلاب و فعالان بسیجی به مدت 15 روز در مناطق محروم این شهرستان خبر داد و بیان داشت: اعزام اکیپ‌های بهداشتی، درمانی، عمرانی، آموزشی به روستاهای گرمدره، هرچگان، پیربلوط، چمزین، لارک، سوادجان به عنوان مهم‌ترین اردو‌های جهادی انجام شده توسط سپاه ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول