اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بسیج سازندگی همدان:

سهم اسدآباد در طرح اردوهای هجرت 220 هزار نفرروز است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بسیج سازندگی همدان گفت: سهم شهرستان اسدآباد در اجرای طرح اردوهای هجرت 3 در سال جاری 220 هزار نفرروز است.

سهم اسدآباد در طرح اردوهای هجرت 220 هزار نفرروز است

شهرام صادقی امروز در حاشیه ستاد پشتیبانی اردوهای طرح هجرت 3 شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد اظهار داشت: اجرای برنامه‌های اردوهای هجرت 3 باید روح فرهنگی داشته باشد چرا که هدف اصلی برگزاری این اردوها ترویج فرهنگ بسیج و کار بسیجی است.

 وی با بیان اینکه پارسال یک‌میلیون و 520 نفرروز در سطح استان همدان در اردوهای طرح هجرت 3 شرکت داشتند، گفت: سهم شهرستان اسدآباد در این زمینه 200 هزار نفرروز بوده است.

 سرپرست سازمان بسیج سازندگی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه پارسال 48 هزار و 819 نفر خدمات‌دهنده و 183 هزار و 43 نفر نیز خدمات‌گیرنده بودند، افزود: سال گذشته 320 مدرسه با همکاری 81 هزار و 554 نفرروز زیباسازی و مرمت و 622 کلاس تقویتی در مناطق محروم استان انجام شد.

وی هدف از برگزاری این اردوها را خودسازی جوانان، افزایش اعتماد به نفس، تقویت روحیه کار و تلاش بین جوانان، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی از روستاها، ایجاد امید، انگیزه و نشاط در روستائیان و توسعه و آبادی مناطق محروم دانست و گفت: اردوهای طرح هجرت موجب نهادینه شدن فرهنگ بسیج و تقویت کار بسیجی می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه براساس مصوبه‌ای مقرر شده که 10 درصد اجرای کارهای عمرانی به بسیج سازندگی واگذار شود، تصریح کرد: البته بیشتر فعالیت بسیج در عرصه‌های فرهنگی و تقویت آن است.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی محلات، دانش‌آموزی و فرهنگیان در استان فعال است، خاطرنشان کرد: تنها در زمینه اردوهای جهادی دانشجویی در شهرستان‌ها کوتاهی شده که می‌طلبد مسئولان در این زمینه اقدامی اساسی انجام دهند.

سرپرست سازمان بسیج سازندگی همدان گفت: پارسال با شرکت 60 گروه جهادی دانش‌آموزی 30 مدرسه در استان زیباسازی شد و همچنین 200 نفر به عنوان تیم پزشکی و بهداشتی در بین مردم مناطق محروم حضور یافتند.

 وی در ادامه با بیان اینکه اعتبارات بسیج سازندگی برای اجرای طرح‌ها 3 میلیارد تومان بوده است، افزود: امسال 20 درصد اعتبارات افزایش خواهد داشت.

صادقی در پایان از اصحاب رسانه خواست با انعکاس فعالیت‌های شرکت‌کنندگان در اردوهای طرح هجرت 3 و بسیج سازندگی موجب تقویت فرهنگ بسیج و کار بسیجیان شوند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول