اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بانوان بسیج دانشجویی استان سمنان:

12 کارگروه ویژه طرح هجرت در استان سمنان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مسئول بانوان ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: 12 کارگروه کشاورزی، بهداشت روانی و درمانی، فرهنگی، هنری، آموزشی، علمی و پژوهشی و تربیتی بدنی در طرح هجرت 3 در استان تشکیل شد.

12 کارگروه ویژه طرح هجرت در استان سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه محمدتقی عصر امروز در جلسه اعزام دانشجویان طرح هجرت 3 که در گلزار شهدای سمنان برگزار شد،‌ اظهار داشت: حرکت‌های جهادی سوق دادن جامعه به نقطه‌ای آرمانی است که در آن فرهنگ حاکم بر جامعه نشانه‌های جامعه متعالی دینی داشته باشد.

مسئول بانوان ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: هدف و انگیزه برگزاری اردوهای جهادی فقط ایجاد عمران و آبادانی و تقویت میدان معنویت در مناطق محروم نیست، بلکه رشد و شکوفایی معنوی و معرفتی جهادگران از اهداف والای این حرکت بزرگ است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، «کسانی که در میدان جهاد فرهنگی حضور دارند باید حق جهاد را بجا آورند و آنگونه که شایسته است به ترویج ارزش‏‌های دینی و واقعیات انقلاب اسلامی بپردازند».

مسئول بانوان ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان تصریح کرد: ایران اسلامی به جوانان غیور احتیاج دارد و در سازندگی و رشد و شکوفایی ما باید بکوشیم تا خودمان را رشد دهیم.

محمدتقی اظهار داشت: اردوهای جهادی بهترین ظرف تحقق برای خودسازی به دور از شهر و مادیات است.

وی گفت: 12 کارگروه کشاورزی، بهداشت روانی و درمانی، فرهنگی، هنری، آموزشی، علمی و پژوهشی و تربیتی بدنی به منظور طرح هجرت 3 تشکیل شده است.

محمدتقی خاطرنشان کرد: اعزام دانشجویان به مناطق بیارجمند، خانخودی، قلعه‌بالا، کپور، قلعه پایین، دستجرد، غزازان، دزیان و پزدو طی هفت مرحله انجام خواهد شد.

مسئول بانوان ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان تاریخ اعزام‌ها را در سه مقطع زمانی 10 تا 16،  16 تا 23 و 22 تا 30 تیرماه اعلام کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول