اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت طلاب و روحانیان

طرح هجرت 3 در فرومد آغاز شد

خبرگزاری فارس: بسیج طلاب و روحانیان سپاه استان سمنان، اردوهای طرح هجرت 3 خود را در منطقه فرومد آغاز کرد.

طرح هجرت 3 در فرومد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، پیش‌ازظهر امروز گروه جهادی بسیج طلاب استان سمنان به سرپرستی حجت‏‌الاسلام سیدهادی موسوی برای خدمت‌رسانی به مردم منطقه محروم فرومد وارد این منطقه شدند و مورد استقبال اهالی روستای کلاته‏‌سادات قرار گرفتند.

مسئول بسیج طلاب استان سمنان اظهار داشت: این گروه جهادی شامل 15 طلبه خواهر و 20 طلبه برادر است که در قالب چهار گروه هشت نفری در روستاهای منطقه خدمات فرهنگی و عمرانی ارائه می‎کنند.

موسوی با اشاره به برنامه‏‌های اجرایی در اردوهای هجرت طلاب گفت: برگزاری نماز جماعت، کلاس‏‌های مشاوره، پرسش و پاسخ دینی و اداره حلقه‏‌های صالحین پایگاه‌های تابعه از اقدامات فرهنگی این گروه‏‌های جهادی است.

وی افزود: دو گروه از طلاب بسیجی در روستاهای کلاته‏‌سادات و استربند، کار غبارروبی و نظافت مساجد و حسینیه‏‌ها را در آستانه ماه مبارک رمضان انجام می‏‌دهند و یک گروه دیگر نیز در روستای فیروزآباد مقبره شیخ حسن جوری را تعمیر و مرمت می‎کنند و کار ساخت سرویس بهداشتی برای بازدیدکنندگان را آغاز کرده‏‌اند.

مسئول بسیج طلاب استان سمنان خاطرنشان کرد: گروه دیگر از طلاب نیز راهی روستای ایستگاه جاجرم شدند تا آنها هم خدمات فرهنگی و عمرانی ویژه آن منطقه را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول