اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی شاهرود:

طرح‌‏های هجرت 10 و 15 روزه در شاهرود تعریف شد

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی شهرستان شاهرود گفت: در سال 91 طرح‏‌های هجرت در قالب اردوهای 10 و 15 روزه در این شهرستان تعریف شده است.

طرح‌‏های هجرت 10 و 15 روزه در شاهرود تعریف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حمید خوش‏قدم صبح امروز در همایش و کارگاه آموزشی مسئولان بسیج سازندگی پایگاه‏‌ها و حوزه‎های سپاه شاهرود اظهار داشت: بسیج سازندگی در عرصه‎های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، امدادی، عمرانی و بهداشتی- درمانی وارد شده است.

وی تصریح کرد: این سازمان تلاش می‎کند تا با همکاری بسیجیان داوطلب در اقشار مختلف بسیج در خدمت‏‌رسانی و کمک به مناطق محروم کشور سهیم باشد.

خوش‏قدم افزود: در سال 91 طرح‏‌های هجرت در قالب اردوهای 10 و 15 روزه تعریف شده است که در این اردوها شرکت‏‌کنندگان ضمن خدمت‏‌رسانی در فعالیت‏‌های مختلف فرهنگی و عمرانی نیز شرکت می‏‌کنند و در کنار خدمت به خلق بر معرفت و بصیرت خود نیز می‏‌افزایند.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان شاهرود تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این همایش و توجیه عزیزان در طرح هجرت 3 بتوانیم امسال بیش از گذشته در خدمت‌رسانی و عمران جامعه موفق باشیم.

فرمانده مساجد و محلات شهرستان شاهرود نیز در ادامه خاطرنشان‏‌ کرد: باید سعی شود در تمام جلسات صالحین ابتدای کار با قرآن و تدبر در آن آغاز شود چراکه اثر کلام خدا در حفظ انسان‎‌ها از بدی‎ها و ناملایمات بسیار است.

عباس‏علی کاظمی افزود: تفکر بسیجی از اسلام نشأت می‏‌گیرد، پس قرآن و عترت دو بال یاری‌رسان ما در این تفکر است و باید تلاش کنیم در حلقه‏‌های صالحین این دو بال را تقویت نموده و در آشنایی و استفاده صحیح از آن تلاش و همت کنیم.

همچنین مسئول تربیت و آموزش امام صادق(ع) گفت: با توجه به حضور منظم اعضای صالحین پایگاه در جلسات مختلف و به جهت تقدیر از این حضور و حفظ و انسجام و تقویت روحیه اعضا، اردوی سه روزه‏ زیارتی سیاحتی مشهد مقدس برای فعالان حلقه‏‌های صالحین برگزار می‏‌شود.

هاشم صدری با اشاره به اینکه در این اردو، 60 نفر از فعالان بسیجی حلقه‏‌های صالحین حضور دارند، گفت: در این اردوی سه روزه، برنامه‏‌های مختلف فرهنگی و معنوی برای افراد در مشهد در نظر گرفته شده که از آن جمله می‏‌توان به برگزاری جلسات صالحین در حرم و شرکت در جلسات پرسش و پاسخ حرم و بازدید از بقاع متبرکه مشهد اشاره کرد.

در این همایش که با همکاری بسیج سازندگی و تربیت و آموزش سپاه و با هدف تعامل بیشتر در خصوص اجرای صحیح طرح هجرت 3 در قالب حلقه‏‌های معرفتی بصیرتی صالحین در حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار شد، شمار زیادی از بسیجیان حضور داشتند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول