اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نکا خبر داد

حضور 700 دانش‌آموز نکایی در طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نکا از حضور حدود 700 دانش‌آموز دختر و پسر نکایی در طرح هجرت سه تابستان خبر داد.

حضور 700 دانش‌آموز نکایی در طرح هجرت 3

اصغر کارگر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: حدود 400 نفر از دانش‌آموزان پسر و 300 نفر از دانش‌آموزان دختر در قالب بسیج سازندگی در مرمت، بازسازی و نیز زیباسازی مدارس نکا با ما همکاری می‌کنند.

وی گفت: تقویت روحیه ایثارگری یکی از هدف‌های طرح هجرت سه است و جوانان فعلی جامعه ما باید همچون جوانان ما در طول هشت سال دفاع مقدس این روحیه سازندگی و خودباوری را در خود تقویت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا عنوان کرد: کار در طرح هجرت سه تقویت انگیزه فعالیت و روحیه خودباوری برای دانش‌آموزان است.

کارگر ادامه داد: طرح هجرت سه مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است که چراغ راهی است برای همگان است و باید در این رابطه با اجرایی کردن درست و اصولی برنامه‌ها در طول هجرت سه تاکیدات رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

این مسئول تصریح کرد: مهم‌ترین فعالیت‌های دانش‌آموزان در طرح هجرت  تعمیر میز و نیمکت، رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس، رنگ‌آمیزی محوطه مدارس و بهسازی، مرمت و زیباسازی مراکز آموزشی است.

به گفته کارگر اوقات فراغت دانش‌آموزان از جمله زمان‌هایی است که باید درباره غنی‌سازی آن فکر اساسی انجام شود که در این راستا طرح هجرت سه و طرح اوقات فراغت از جمله طرح‌هایی است که توسط آموزش و پرورش با همکاری نهادهایی همچون سپاه، فنی و حرفه‌ای و تبلیغات اسلامی عملیاتی می‌شود.

وی اذعان داشت: امسال برای  بیش از 10 هزار دانش‌آموز نکا در طرح اوقات فراغت برنامه‌ریزی شده است و دانش‌آموزان علاوه بر طرح هجرت سه و بهسازی مدارس به برنامه‌های قرآنی، احکام، کلاس‌های فرهنگی و نقاشی می‌پردازند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول