اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویین زهرا:

حضور جوانان در طرح هجرت 3 از برکات انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا گفت: حضور جوانان در طرح هجرت 3 از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

حضور جوانان در طرح هجرت 3 از برکات انقلاب است

داود بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با تبریک هفته جوان اظهار کرد: جوانان انقلابی و بصیر ایران اسلامی امروز با تبعیت کامل از ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل (ره) موجب شکست کامل مستکبران شده و آنان را در اهداف و مقاصد پلید خود ناکام می‌گذارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا افزود: قطعا با تلاش و اراده همین جوانان و نوجوانان سخت‌کوش و ولایت‌مدار عرصه برای تحقق تمام اهداف، برنامه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی فراهم می‌شود.

وی با تبیین ویژگی‌های جوان اسلامی تصریح کرد: ایمان، اراده مستحکم و قوی، حضور در عرصه‌های معنوی و صلابت دشمن از جمله خصایصی است که یک جوان دینی و ارزش‌مدار باید از آن برای مقابله با انحرافات برخوردار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا ادامه داد: اگر هر کدام از جوانان کشور از این شاخصه‌ها برخوردار باشند، قطعا می‌توان به اقتدار و عزت روز‌افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امیدوار بود.

بهرامی با اشاره به اینکه اکثر رزمندگان و بسیجیانی که در برابر گستاخی‌ها و زیاده‌خواهی‌های عراق در دوران جنگ تحمیلی ایستادگی کردند از گروه جوانان و نوجوانان کم‌سن و سال بودند، عنوان کرد: ایمان و شجاعت تنها عواملی بودند که موجب افزایش روحیه بسیجیان در ایام دفاع مقدس شده و آنان را در برابر ترس و وحشت ایمن می‌کردند.

وی حضور و مشارکت گسترده و پر‌شکوه جوانان در عرصه‌های ملی و اسلامی حمایت از نظام اسلامی را از دستاورد‌های بسیار ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: دشمنان با هر حضور و مشارکت همراه با بصیرت ملت و به‌ویژه جوانان به شدت هراس‌انگیز شده و صحنه را خالی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به لزوم تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در کشور بیان کرد: جوانان وظیفه دارند که با روحیه کار و توسعه مضاعفی که در وجود خود دارند زمینه را برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیز ایران مهیا کرده و سبب شکست طراحی‌ها، دسیسه‌ها و پروژه‌های خصمانه استکبار و غرب شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول