اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

اردوهای طرح هجرت 3 تجلی دفاع مقدس در دهه 90 است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اعزام جهاد‌گران به مناطق محروم در قالب اردوهای طرح هجرت 3 همانند اعزام رزمندگان به جبهه‌ها در زمان دفاع مقدس است.

اردوهای طرح هجرت 3 تجلی دفاع مقدس در دهه 90 است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در مراسم افتتاح اردوهای طرح هجرت 3 سراسر کشور که در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سپاه صاحب‌الامر (عج) به کمک بسیج سازندگی، استانداری و دیگر ارگان‌های اجرایی استان قزوین نخستین مراسم ملی اعزام گروه‌های جهادگران مساجد، محلات و دانشگاه‌ها به مناطق محروم را در استان قزوین برگزار کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه جهادگران بسیجی بهترین سخنرانان این‌گونه مراسم‌ها هستند، اظهار کرد: این خواهران و برادران جهاد‌گر می‌توانند بهترین سخنرانان این مراسم باشند و امروز شاهد هستیم که حرکت‌های جهاد‌گران از سراسر دانشگاه‌های کشور آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این مقطع زمانی که غرب از طریق تحریم سعی در فشار بر مردم و جمهوری اسلامی دارد تا از این طریق به اهداف استکباری خود دست یابد، حرکت این جوانان که بدون هیچ چشم‌داشتی به یاری افراد در مناطق محروم می‌شتابند، همانند رزمندگانی است که به جبهه‌های حق علیه باطل در زمان دفاع مقدس اعزام می‌شدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در خاتمه عنوان کرد: حرکت این جوانان حرکت آگاهانه و بدون چشم‌داشت است که این خود بسیار دارای ارزش است.

وی ادامه داد: همان‌گونه که دفاع مقدس نصیب هرکس نشد، این اردوهای جهادی نیز نصیب هرکسی نمی‌شود.

اردوهای کشوری طرح هجرت 3 بسیج سازندگی امسال با حضور سردار مجید خراسانی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور،‌ سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر‌ (عج) استان قزوین، احمد عجم استاندار قزوین و علیجان توکلی رئیس سازمان بسیج سازندگی این استان رسما کلید خورد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول