اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

حضور 5 هزار نوجوان مرزنشین در اردوهای طرح هجرت

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: امسال 5 هزار نفر در کلاس‌های آموزشی، هنری و فنی و حرفه‌ای طرح هجرت سه در این شهرستان شرکت می‌کنند.

حضور 5 هزار نوجوان مرزنشین در اردوهای طرح هجرت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در مراسم آغاز اردوهای طرح هجرت سه این شهرستان اظهار کرد: امسال 17 گروه جهادی در قالب طرح هجرت سه سازماندهی شده و در ایام تابستان در روستاهای شهرستان مشغول فعالیت می‌شوند.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی، هنری و فنی و حرفه‌ای توسط بسیج در 38 روستای شهرستان درمیان خبر داد و افزود: شرکت در اردوهای جهادی تمرین مناسبی برای خودسازی و حرکت در میدان خدمت‌رسانی، معنویت‌افزایی، ارتقای بصیرت و انتقال فرهنگ کار و تلاش است.

فرماندار درمیان با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: گروه‌های جهادی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال جاری در زمینه ایجاد اشتغال در مناطق محروم گام‌های مثبتی برمی‌دارند.

براتی با بیان اینکه اردوهای جهادی بستری مناسب برای تحقق این شعار است، افزود: باید حضور جوانان در عرصه‌های مختلف سازندگی بیش از هر زمان دیگری نهادینه شود.

وی تصریح کرد: کشور ما در شرایط کنونی نیازمند حضور و تلاش جوانان مؤمن و متعهد برای شکوفایی اقتصادی، علمی و فرهنگی است.

فرماندار درمیان بهبود و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، کمک به توسعه سازندگی و اشاعه فرهنگ کار و تلاش با بهره‌گیری از روحیه بسیجی را مهم‌ترین اهداف اردوهای طرح هجرت برشمرد.

براتی با بیان اینکه فرهنگ اردوهای جهادی باید توسعه یابد و برای عموم جامعه ترویج شود، گفت: اردوی جهادی سرمایه‌گذاری درازمدت نظام است که روحیه ایثار و کمک به محرومان را در آینده‌سازان ایران اسلامی نهادینه می‌کند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول