اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهاوند:

امسال 1500 نهاوندی در طرح هجرت حضور دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند گفت: در طرح هجرت امسال یک هزار و 500 نفر از جوانان و علاقه‌مندان نهاوندی در طرح هجرت حضور دارند.

امسال 1500 نهاوندی در طرح هجرت حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی صبح امروز در جمع شرکت‌کنندگان در طرح اردوهای هجرت 3 در نهاوند اظهار کرد: طرح هجرت از فرامین مقام معظم رهبری و از تدابیر اندیشمندانه معظم‌له است که توانسته خدمات چشمگیری را در کشور داشته باشد.

وی از مزیت‌های این طرح نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال شرکت‌کنندگان ما در شجره طیبه حلقه‌های صالحین در این طرح حضور فعال دارند و یکی از اهداف آن ترویج حلقه‌های صالحین است زیرا جوانانی که در طرح هجرت عضو هستند ساعاتی از وقت خود را در حلقه‌های صالحین سپری می‌کنند و زیر نظر مربیان مجرب در مورد مسائل مختلف روز شامل احکام، عقاید، فرهنگ و... بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به حضور یک هزار و 500 نفر از جوانان و دانش‌آموزان در 30 عرصه کاری بیان داشت:‌ این جوانان در عرصه‌های مختلفی از جمله زیباسازی، جوشکاری درب و پنجره، تعمیر میز و نیمکت، ساخت سرویس‌های بهداشتی و... فعالیت می‌کنند.

وی گفت: محرومیت‌زدایی و مشارکت فعال، همدلی و اتحاد، تقویت روح همکاری و تعاون از اهداف این طرح است که در سه شاخه اردوهای طرح هجرت شامل دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب و روحانیان تعریف و برنامه‌ریزی شده است.

خراسانی ادامه داد: امسال در این حوزه 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش جذب نیرو و نیز افزایش حوزه فعالیت عملی و کاری داشته‌ایم که نشان از عمق عشق و علاقه جوانان به خدمت بی‌منت به محرومان است.

وی از اعزام شرکت‌کنندگان به اردوهای درون‌استانی و برون‌استانی خبر داد و عنوان کرد: این اردوها زیارتی، سیاحتی، معنوی و فرهنگی است.

فرمانده سپاه نهاوند از انجام ده‌ها برنامه جانبی در این ایام توسط بسیجیان و حاضران در این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: اهدای خون، اعزام گروه‌های پزشکی و امدادی، ویزیت رایگان در مناطق محروم و همچنین توزیع داروهای رایگان بین بیماران نیازمند از برنامه‌های دیگر این طرح در شهرستان نهاوند است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول