اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سمنان:

فعالیت هزار گروه جهادی نشان‏‌دهنده تأثیرگذاری طرح هجرت است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری سمنان گفت: فعالیت یک‌هزار گروه جهادی به صورت همزمان در سطح کشور نشان‏‌دهنده عمق تأثیرگذاری طرح هجرت است.

فعالیت هزار گروه جهادی نشان‏‌دهنده تأثیرگذاری طرح هجرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت در بخش سرخه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج سازندگی و اردوهای هجرت گفت: تقویت مبانی اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی مهم‏ترین دستاورد اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: تقویت روحیه مشارکت جوانان در فعالیت‏‌های عمرانی و مشارکت‏‌پذیری همراه با غنی‏‌سازی اوقات فراغت از اهداف اجرای طرح هجرت 3 اعلام شده است.

سرپرست فرمانداری سمنان گفت: این طرح با مشارکت بسیجیان دانش‏‌آموز در مدارس و مراکز آموزشی در تابستان امسال برگزار می‏‌شود.

سعدالدین تصریح کرد: با توجه به هجمه دشمنان در تخریب مبانی ارزشی نظام و بی‏‌تفاوت نشان دادن نوجوانان و جوانان نسبت به آرمان‏‌های نظام در جنگ نرم، برگزاری اردوهای مشارکتی بسیجیان ضروری است.

وی اضافه کرد: این اردوها می‏‌تواند ضمن هویت‏‌بخشی به جوانان و شکوفایی استعدادهای آنان، این نسل را که تصمیم‏‌سازان اصلی در نظام اسلامی خواهند بود، برای آینده توانمند کند.

سرپرست فرمانداری سمنان هر گونه خدمت به مردم را از توفیقات الهی برشمرد و گفت: تبلور عینی خدمت به مردم را می‏‌توان در اردوهای جهادی بسیجیان مشاهده کرد که این موضوع از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و فعالیت یک هزار گروه جهادی به صورت هم‏زمان در سطح کشور گواهی بر این امر است

طرح هجرت با مشارکت دانش‏‌آموزان بسیجی در فعالیت‏‌های عمرانی و زیباسازی فضاهای آموزشی با همکاری بسیج سازندگی، نوسازی مدارس، تربیت بدنی و آموزش و پرورش و بسیج دانش‏‌آموزی امروز در سرخه آغاز شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول