اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی زنجان خبر داد

مشارکت 240 دانشجوی دانشگاه‌های زنجان در طرح هجرت

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در سال جاری 240 دانشجوی استان زنجان در طرح هجرت مشارکت می‌کنند.

مشارکت 240 دانشجوی دانشگاه‌های زنجان در طرح هجرت

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اردوها جهادی استان زنجان با حور دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور دانشجویان در طرح هجرت انجام شده است، افزود: طرح هجرت در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و خدمات کشاورزی در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به آغاز این اردوها از 15 تیرماه سال جاری یادآور شد: همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) این طرح در استان آغاز می‌شود.

وی از حضور 34 گروه دانشجویی در اردوهای سال جاری خبر داد و افزود: در هر گروه به طور متوسط 70 دانشجو حضور دارد.

بابایی با بیان اینکه حضور دانشجویان در مناطق محروم جامعه از برنامه‌های اردوهای هجرت است، افزود: روند رو به رشد این اردوها موجب محرومیت‌زدائی در مناطق کمتر توسعه یافته استان شده است.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های مطلوب این برنامه خاطرنشان کرد: استقبال دانشجویان از این اردوها بسیار چشمگیر است.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: حضور دانشجویان در برنامه‌های مختلف همواره تاثیرگذار بوده و می‌توان از این ظرفیت برای اجرای برنامه‌های تاثیرگذار استفاده کرد.

وی با بیان اینکه طرح هجرت با عنوان اردوهای جهادی از طرح‌های موفق محسوب می‌شود، افزود: محرومیت‌زدائی از مناطق مختلف و ارائه خدمات مختلف به مردم از برنامه‌های این اردو محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول