اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پست استان زنجان:

119 روستا در استان زنجان پلاک‌کوبی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان زنجان گفت: در سال جاری 119 روستا در استان زنجان از محل منابع استانی پلاک‌کوبی می‌شود.

119 روستا در استان زنجان پلاک‌کوبی می‌شود

اعتماد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه پروژه‌های سال گذشته به صورت 100 درصدی به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش خطوط مبادلات محمولات پستی، راه‌اندازی دفاتر ICT و پلاک‌کوبی اماکن روستایی از جمله پروژه‌های سال گذشته به شمار می‌روند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 603 روستا پلاک کوبی شده است.

مدیرکل پست استان زنجان با بیان اینکه در سال 88 پلاک‌کوبی درب اماکن روستایی با مشارکت‌های مردمی انجام می‌شد، اضافه کرد: پلاک‌کوبی 10 رقمی در روستاهای فاقد دهیاری نیز انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون حدود 2 میلیارد تومان از منابع داخلی به منظور پلاک‌کوبی اماکن روستایی هزینه شده است.

جعفری به نصب صندوق پستی در بیش از 200 روستای استان زنجان اشاره کرد و افزود: ایمیل پستی برای همه متقاضیان روستایی نیز ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اطلاعات کد پستی اماکن روستایی به‌هنگام سازی می‌شود، تصریح کرد: نصب پلاک در 119 روستای استان زنجان از دیگر برنامه‌های اداره کل پست در سال جاری محسوب می‌شود.

مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به اینکه پیگیری خدمات قابل ارائه دستگاه‌های اجرایی در دفاتر ICT روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل پست در سال جاری به شمار می‌رود، اظهار داشت: از مجموع 100 خدمت مشخص شده 72 خدمت احصا شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه ارائه خدمات در دفاتر ICT روستایی با 13 دستگاه اجرایی قرار منعقد شده است، تصریح کرد: ایجاد دفاتر ICT در روستاهای زیر 60 خانوار توجیه اقتصادی ندارد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول