اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اصفهان:

قبول مراسلات پستی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان اصفهان گفت: دولت اجازه جذب نیروی جدید نمی‌دهد به همین دلیل به سمت خصوصی‌سازی پیش می‌رویم و بخش قبول مراسلات پستی را به دفاتر پیشخوان دولتی، که وابسته به بخش خصوصی است، واگذار کرده‌ایم.

قبول مراسلات پستی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

سیروس رضایتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با خصوصی‌سازی در اداره پست اظهار داشت: بخش قبول مراسلات پستی، به دفاتر پیشخوان دولتی که وابسته به بخش خصوصی است، واگذار شده است.

وی هدف از خصوصی‌سازی در پست را چنین بیان داشت: دولت اجازه جذب نیروی جدید را نمی‌دهد و برای کوچک‌سازی بخش دولتی، افزایش تحرک سازمانی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در ارائه خدمات به مردم به سمت خصوصی‌سازی پیش می‌رود.

مدیرکل پست استان اصفهان در مورد چگونگی نظارت بر بخش خصوصی گفت: برای واحدهای واگذار شده به بخش خصوصی ناظر گذاشته می‌شود تا براساس دستورالعملی که در قرارداد آنها مشخص شده عمل کنند، در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده ابتدا به آنها اخطار داده و اگر مورد برطرف نشد قرارداد آنها لغو می‌شود.

وی درباره رسیدگی به شکایات مردمی تأکید کرد: شکایات در ارتباط با مرسولات، به صورت مستقیم، مکاتبه‌ای و تماس تلفنی به اداره پست منتقل می‌شود و توسط رئیس بازرسی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، مدت زمان رسیدگی به شکایات با توجه به موضوع شکایت متفاوت است و اداره پست تلاش می‌کند که در حداقل زمان، به موضوع رسیدگی کند.

رضایتی در ادامه افزود: براساس مصوبات شورای‌عالی اداری پست، مرسولات ادارات به وسیله نیروهای پست از دبیرخانه آنها تحویل گرفته و یا به دبیرخانه تحویل داده می‌شود که تنها استان اصفهان مبادله و جمع‌آوری این مرسولات را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

وی اضافه کرد: برخی افراد خود را طرف قرارداد اداره پست معرفی کرده و به مردم مراجعه می‌کنند که لازم است مردم دقت کرده و کارت شناسایی این افراد یا مجوز آنها را از اداره پست بخواهند زیرا در صورت هر گونه سوءاستفاده از عنوان اداره پست این سازمان پیگیر موضوع شده و از آنها شکایت می‌کند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول