اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور پستی استان اصفهان:

157 صندوق پستی در سطح شهر اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون امور پستی استان اصفهان گفت: مرسولات عادی از طریق صندوق پست ارسال می‌شوند و ارسال مرسولات از طریق صندوق پست به استان‌های دیگر ظرف مدت پنج تا هفت روز و در استان اصفهان در مدت 48 ساعت انجام می‌شود.

157 صندوق پستی در سطح شهر اصفهان وجود دارد

حمید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با تعداد صندوق‌های پستی سطح شهر اظهار داشت: در شهر اصفهان حدود 157 صندوق پستی وجود دارد که مرسولات عادی از طریق این صندوق‌ها ارسال می‌شوند و در آینده تعداد این صندوق‌ها افزایش می‌یابد.

وی در مورد میزان ارسال مرسولات از طریق صندوق‌های پستی گفت: اشخاصی که دارای اطلاعات پستی هستند و تمبر در اختیار دارند مرسولات خود را از طریق این صندوق‌ها ارسال می‌کنند، اما افراد به دلیل نداشتن تمبر از صندوق‌ها کمتر استفاده کرده و مراجعه به مراکز پستی بیشتر است.

معاون امور پستی استان اصفهان در مورد مدت زمان ارسال مرسولات عادی به وسیله صندوق پستی اظهار داشت: مدت زمان ارسال مرسولات به استان‌های دیگر پنج تا هفت روز و در استان اصفهان ظرف مدت 48 ساعت انجام می‌شود.

وی در مورد انواع سرویس‌های پستی گفت: سه نوع سرویس پستی سفارشی، پیشتاز و ویژه وجود دارد و به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

باقری در مورد این سه نوع سرویس پستی تاکید کرد: در پست سفارشی اشخاص به مراکز پستی مراجعه و مرسولات خود را ارسال می‌کند و مزیت این نوع پست نسبت به پست عادی (صندوق پستی) این است که اطلاعات مرسولات و زمان ارسال آنها ثبت می‌شود و امکان پیگیری وجود دارد و در این نوع پست، مرسولات در حداقل زمان به مقصد می‌رسند.

وی هم‌چنین در مورد پست پیشتاز تصریح کرد: در پست پیشتاز نیز امکان پیگیری مرسولات به دلیل ثبت اطلاعات آنها وجود دارد و در این نوع پست مدت زمان ارسال مرسولات به مراکز استان‌ها 24 ساعت و ارسال به شهرستان‌های مراکز استان‌ها با توجه به وزن مرسولات و مقصد آنها بین 48 تا 72 ساعت است.

این مسئول هم‌چنین در مورد پست ویژه نیز گفت: در این نوع پست امکان پیگیری مرسولات وجود دارد و مدت زمان ارسال مرسولات از طریق این پست در سطح شهر سه ساعت و ارسال به مراکز استان‌ها کمتر از 24 ساعت است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول