اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل سازمان ثبت احوال استان اصفهان:

تغییر کدپستی را به اداره ثبت احوال اطلاع دهید

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان ثبت احوال استان اصفهان گفت: مردم تغییر نشانی و کدپستی را به اداره ثبت احوال اطلاع دهند.

تغییر کدپستی را به اداره ثبت احوال اطلاع دهید
محمود علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وظایف مهم ثبت وقایع حیاتی چهارگانه توسط  ثبت احوال اظهار داشت: ثبت احوال علاوه بر ثبت وقایع حیاتی وظیفه مهم ثبت تغییر نشانی را نیز بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه با افزایش سطح مهاجرت‌ها نشانی هم تغییر می‌کند، افزود: بسیاری از ارائه خدمات بر مبنای شماره کدپستی مندرج در پشت کارت ملی صورت می‌گیرد.
مدیر کل سازمان ثبت احوال استان اصفهان تصریح کرد: افرادی که نشانی آنها تغییر کرده است به اداره ثبت احوال مراجعه و تغییر نشانی و آخرین کدپستی را به این اداره اعلام کنند.
وی با اشاره به اینکه کارت ملی فعلی تا سال 92 تمدید شده است، ادامه داد: در آینده کارت ملی هوشمند الکترونیکی برای تمام مردم صادر می‌شود.
علی‌پور اضافه کرد: کارت ملی هوشمند الکترونیک جدید که در حال حاضر در مرحله صدور آزمایشی در شهرستان قم اجرایی شده چندمنظوره و برای استفاده‌های متفاوتی طراحی شده است.
وی همچنین از اجرایی شدن صدور کارت ملی هوشمند الکترونیک در استان اصفهان خبر داد و گفت: با فراهم شدن زمینه‌های لازم تا سال 91 امید می‌رود استان اصفهان دومین استان صادرکننده کارت ملی هوشمند الکترونیک بعد از استان قم باشد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول