اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی مدیرعامل پست خبر داد:

تخفیف چشم‌گیر به مرسوله‌های پستی مطبوعات

خبرگزاری فارس: معاون فنی مدیرعامل پست گفت: هزینه مرسوله‌های پستی مطبوعات هر کیلو 220 تومان بوده که در مورد مطبوعات به 60 تومان کاهش یافته است.

تخفیف چشم‌گیر به مرسوله‌های پستی مطبوعات
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی نصیری بعد از امروز در همایش دفاتر ICT استان فارس اظهار داشت: با تفاهمنامه‌ای که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شده، هزینه ارسال نشریات به هر کیلو 60 تومان کاهش یافته است.
نصیری خاطرنشان کرد: سال جاری را به عنوان کیفیت و نظارت نامگذاری کرده‌ایم که در این زمینه در شبکه اینترنتی اقدام موثری صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته ارسال مرسوله‌های پستی در 83 درصد به یک روز رسیده است، افزود: در سال جاری این رقم به 95 درصد افزایش می‌یابد.
معاون فنی مدیرعامل شرکت پست کشور تصریح کرد: ایران در زمینه ارائه خدمات پستی فاصله نزدیکی با دنیای پیشرفته دارد.
نصیری اضافه کرد: کشورمان با ارائه خدمات اینترنتی و شبکه‌های مجازی می‌تواند رایج‌ترین تسهیلات شامل ردگیری و ردیابی مرسوله‌ها را به صورت گسترده اجرا کند.
وی ابراز داشت: ایران اسلامی در میان اعضای اتحادیه جهانی پست، یکی از کشورهای بی‌نظیر در ارائه خدمات پستی است.
معاون فنی مدیرعامل شرکت پست اضافه کرد: در اجلاسیه اخیر که در کشور سوئیس برگزار شد، به خاطر اینکه ارائه خدمات اینترنتی، بانکی و پستی در کشورمان در یک دفتر صورت می‌گیرد، مورد تحسین قرار گرفته است.
نصیری اظهار داشت: باید برای ارائه خدمات پستی و تامین برق مورد نیاز دفاتر ICT روستایی از سلول‌های خورشیدی استفاده شود.
وی از ارسال 650 میلیون مرسوله پستی در طی هشت ماهه سال جاری در داخل کشور خبر داد و گفت: در همین مدت در استان فارس 40 میلیون مرسوله جا‌به‌جا شده است.
به گزارش فارس، در مورد هزینه ارسال مطبوعات به شهرستان‌های استان فارس از مبدا شیراز، نرخ اعلام شده توسط معاون فنی مدیرعامل پست تاکنون اجرا نشده و مدیرکل پست فارس همچنان بر نرخ سرسام‌آور چند ماه پیش پافشاری می‌کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول