اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی:

تعرفه‌های پستی در اجرای هدفمندی یارانه‌ها واقعی می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی گفت:تعرفه‌های پستی در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها واقعی می‌شود.

تعرفه‌های پستی در اجرای هدفمندی یارانه‌ها واقعی می‌شود

قدرت‌الله احمدی عصر امروز در حاشیه سفر به خراسان شمالی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های شرکت پست، مبنا را بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها گذاشته‌ایم با توجه به اینکه خدمات پستی جزو این مجموعه بوده بر همین اساس طی پنج سال قیمت‌ها در پست واقعی خواهد شد.

وی گفت: بر همین اساس سال گذشته 40 درصد افزایش تعرفه را داشتیم که امسال بحث تثبیت تعرفه‌های سال گذشته و کیفیت را در دستور کار داریم.

عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی برنامه‌های این شرکت را برشمرد و افزود: به همین منظور برای امسال بیشترین برنامه ما این است که کیفیت‌ها را تقویت کنیم و بحث تولید مرسوله را راه اندازی کنیم .

وی راه‌اندازی خرید و فروش الکترونیکی، فروش آنلاین کارت‌پستال و.. را برشمرد و گفت: برای تمام فعالیت‌ها یک سایتی را راه‌اندازی کرده‌ایم که این‌ها برای این بوده که مردم را برای خریدن کالاها ترغیب کنیم و همچنین از خانه بیرون نیامده و کالاهای مورد نیاز را از طریق سامانه‌ها خریداری کنند.

احمدی با اشاره به مزایای راه‌اندازی سایت کارت‌پستال اظهار داشت: با راه اندازی این سایت این امکان وجود داشته تا مردم از همه نقاط دنیا با مراجعه به این سایت کارت‌پستال خودشان را انتخاب کنند.

وی توضیح داد: 59  نمونه کارت پستال را در این سایت گذاشته‌ایم مثل تولد، تسلیت و... که هزینه این کارت‌ها را مردم به صورت الکترونیکی پرداخت می‌کنند و شرکت پست متن و امضا را ثبت کرده و در مدت کوتاهی به گیرندگان کارت پستال ارسال می‌کند.

عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی همچنین در مورد پایین بودن سرانه پستی ایران نسبت به تعدادی از کشورها گفت: یکی از علت‌های پایین بودن مرسولات این است که ما صرفاً مرسولاتی که داخل شبکه پستی می‌آیند، می‌بینیم.

وی یادآور شد: در این راستا ما به دنبال این هستیم که امسال و سال آینده بخش پست کشور را ساماندهی کنیم و خود شرکت هم به دنبال ساماندهی شرکت‌های پستی است که خود به خود تعداد مرسولات را افزایش می‌دهد که خود این ساماندهی از طریق سازمان تنظیم مقررات است و  از این‌رو ما به دنبال این هستیم که بحث خودپستی‌گری که برای مردم و جامعه بوده را از بین ببریم.

احمدی تاکید کرد: امکانات بسیار خوبی از سوی شرکت پست برای ارائه خدمات‌پستی برای مردم و جامعه فراهم شده که باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده شود.

وی اظهار داشت: این در حالی است که یک پیک برای جا‌بجایی یک مرسوله مبالغ قابل توجهی را می‌گیرد در حالی که در سیستم پست حداقل قیمت برای جا‌بجایی مرسولات گرفته می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی گفت: به همین خاطر باید فرهنگ خودپستی‌گری در کشور از بین برود.

وی همچنین شمار دفاتر شهری پست را بیش از چهار هزار دفتر و شمار دفاتر آی.سی.تی در سطح کشور را بیش از 10 هزار دفتر عنوان کرد.

به گزارش فارس احمد‌ی به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه مدیر کل پست به خراسان شمالی سفرکرده بود.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول